Cerimònia d’entrega de les Beques KAO 2017

El dimecres 28 de juny va tenir lloc al Teatre Municipal Cooperativa, dins dels actes de graduació i comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat, l’entrega de les beques otorgades per l’empresa KAO Corporation, que es troba al nostre municipi, en col·laboració amb l’Ajuntament de Barberà del Vallès, la Fundació Barberà Promoció i l’Institut La Romànica.

Tal i com consta a les bases de la convocatòria que ja vam publicar en aquesta pàgina web, es van concedir un total de tres beques a alumnes de Formació Professional que estan cursant un Cicle Formatiu de Grau Mitjà de la família professional de química del nostre institut.

Les beques, que porten el nom de “BECA HANS PETER RIESTER”, consisteixen en 450 euros cadascuna i volen ajudar a cobrir les despeses que té l’alumnat de Grau Mitjà. L’atorgament d’aquestes tres beques correspon de la següent manera: dues beques per a l’alumnat de primer curs i una beca per a l’alumnat de segon curs.

A l’acte hi va assistir l’Alcaldessa de Barberà del Vallès, Josep Sadurní i Elena Luque com a representants de l’empresa KAO Corporation S.A.U., representants de la Fundació Barberà Promoció i professorat de Formació Professional del nostre centre, així com familiars de Hans Peter Riester.

DSC_0031

La nostra enhorabona a l’alumnat de l’Institut La Romànica que ha aconseguit una de les beques.