Castanyada 2016

dsc_0561

Com ja és tradicional al nostre centre, per la Castanyada l’alumnat d’ESO fa una gimcana i es venen pastissos per obtenir diners per al Viatge de Final d’Etapa de 4t d’ESO.

A continuació, podeu veure un carrusel d’imatges de la gimcana i un altre d’imatges diverses de la Castanyada. Com que els carrusels retallen les imatges per la zona superior i inferior, veureu que algunes imatges han quedat tallades:

Acabada la gimcana, es va lliurar un premi a dos alumnes de Batxillerat en motiu d’un concurs fotogràfic de Llengua Catalana sobre l’apòstrof:

dsc_0680

Seguidament, es va guardonar als dos equips guanyadors de la gimcana, que van ser:

• 1r cicle (1r i 2n d’ESO): Laura Pou i Sara Castro de 2n B, Laura Romero i Mar Pastor de 2n C, i Alex Arcas i Marcos Barea de 2n E.
  • 2n cicle (3r i 4t d’ESO): Claudia Ortega de 3r C, Lidia Vilanova i Carla Cascón de 3r D, i Paula Sanabria, Alba Salvador i Paula Martínez de 3r E.

dsc_0694

L’enhorabona!