Ball de BASTONS, GEGANTS I DIABLES a LA ROMÀNICA

El dia 22 de desembre, darrer dia de classe de l’any 2017, es van dur a terme una sèrie de tallers com a activitats extraescolars, abans de recollir els butlletins de notes de la primera avaluació.

La novetat, enguany, ha estat el poder comptar amb tallers de Ball de Bastons, Ball de Gegants i de Diables. Vam poder comptar en el Ball de Bastons amb un professor del centre bastonaire, l’Adrià Ortiz del seminari de Física i Química, pel Ball de Gegants amb en Josep Torrella, president del Grup de Geganters i Grallers de Barberà del Vallès, i pel Ball de Diables amb un alumne de 4t d’ESO membre del Grup de Diables de Barberà del Vallès, l’Àlex Rosales.

Abans del pati, van oferir a tot l’alumnat i professorat una actuació de Ball de Bastons, Ball de Gegantons i de Diables. Agraim enormement la col·laboració rebuda per part de les diferents entitats participants.