Amb la seguretat NO ES JUGA!

Volem informar a tota la comunitat educativa de què el dia 30 d’octubre es va procedir a la reparació de les portes de seguretat tallafocs.

La seva reparació ha costat al centre aproximadament 4.000 €. El motiu pel quan s’han hagut de reparar és el mal ús que alguns alumnes han fet d’aquest element de seguretat amb el què compta l’institut.

De tant en tant, sentim sonar l’alarma d’incendi de l’institut i les portes de seguretat tallafocs es tanquen. Altres vegades, trobem les portes tancades perquè l’alumnat les ha accionat per tancar-les. Altres, trobem desmontades les barres superiors…

Quan hem esbrinat qui ha estat, la justificació sol ser que ha estat només una broma, que estaven jugant… La broma ens ha costat a prop de 4000 euros, uns diners que s’escolen i que ens dificulta, per exemple, poder cobrir altres despeses també necessàries (calefacció, neteja de vidres…).

Abans de publicar aquest article ens han informat des de Secretaria del centre que una de les portes tallafocs del pis superior ha estat manipulada i espatllada per l’alumnat.

L’institut és de totes les persones que l’utilitzem, per això el manteniment de les instal·lacions i dels elements de seguretat són imprescindibles. D’aquí que la finalitat d’aquest escrit sigui la d’informar-vos i d’ajudar-vos a prendre consciència de la necessitat de tenir cura del nostre centre.

Recordeu, amb la seguretat no es juga!