Acte de Graduació i Lliurament de Beques Hans-Peter Riester de l’empresa KAO Corporation 2018

En acabar el present curs es va celebrar a la Torre d’en Gorgs de Barberà del Vallès l’Acte de Graduació dels alumnes dels Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior de l’Institut la Romànica.

Van obrir l’acte la Cap d’Estudis Adjunta de l’INS la Romànica Esther Berenguer i l’Excel·lentíssima Alcaldessa de Barberà del Vallès Silvia Fuster.

A més a més, al mateix acte, també es van lliurar les Beques Hans-Peter Riester de l’empresa KAO Corporation, adreçada a alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà de l’INS la Romànica. Aquestes beques van ser lliurades per la dona i el fill de Hans-Peter Riester, Clara i Maxim, i el Vicepresident de KAO Corporation, Josep Sadurní.

Enhorabona al Juan Antonio Pascual, l’Ana Lluch i la Lorena Sancho per ser els guanyador d’aquestes beques.

En acabar l’acte van gaudir d’un petit pica-pica als fabulosos jardins de la Torre d’en Gorgs.

Enhorabona i molta sort a tots els alumnes que acaben la seva formació al nostre centre educatiu.