BEQUES curs 2023/24

Curs 2023/24

• Beques Escolars ajuts per a transport escolar, llibres, material, activitats d’estiu, activitats extraescolars i menjador i Beques Menjador.  convocats per l’Ajuntament de la Roca. Per a més informació truqueu a l’Ajuntament de la Roca del Vallès 93 842 20 16 o bé consultar la pàgina web.
  • NEE Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.
  • Batxillerat Les beques de caràcter general per a estudis universitaris (GRAL.) són ajuts que convoca cada any el Ministeri d’Educació i Formació Professional per facilitar l’accés als estudis universitaris oficials de grau i màster. El termini per sol·licitar les beques és del 19 de març a les 9 hores fins al 10 de maig de 2024 a les 15 hores.
  • Universitat Les beques de caràcter general per a estudis universitaris (GRAL) són ajuts que convoca cada any el Ministeri d’Educació i Formació Professional per facilitar l’accés als estudis universitaris oficials de grau i màster. El termini per sol·licitar les beques és del 19 de març a les 9 hores fins al 10 de maig de 2024 a les 15 hores.