Quina Europa vols?

L’alcalde de la Roca del Vallès, Albert Gil, i el director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Ferran Tarradellas, han vingut, avui dimarts 21 de març, a l’INS de la Roca per explicar  a l’alumnat de 1r de BTX què és la Unió Europea i quin ha de ser el seu futur.

captura-de-pantalla-2017-03-21-a-les-20-21-04 captura-de-pantalla-2017-03-21-a-les-20-20-22

Aquesta xerrada s’ha inclòs com a activitat dins del cicle de diàlegs ‘Quina Europa vols?‘ que té com a objectiu escoltar l’opinió dels ciutadans sobre els principals reptes que encara la UE i explicar quines són les prioritats que ha fixat la Comissió Europea per als propers anys.

La Roca del Vallès ha estat el municipi triat per celebrar la trobada, que forma part d’un cicle impulsat per la Comissió Europea amb l’objectiu d’implicar la ciutadania en el debat sobre el futur de la UE.

La xerrada ha estat  dinàmica, participativa i didàctica i l’alumnat l’ha valorada molt positivament perquè els ha despertat interès i inquietud sobre el futur de la UE.captura-de-pantalla-2017-03-21-a-les-20-20-51