Oumaima Ben Harch ha obtingut una beca Cambridge School

L’alumna de 4t d’ESO Oumaima Ben Harch ha obtingut una beca de Cambridge School per al curs 2017-2018.Les beques d’anglès Cambridge School consisteixen en un any sencer de curs (de setembre a juny) en qualsevol de les 8 escoles de Cambridge School i inclouen la gratuïtat de la matrícula, la totalitat del cost de tot el curs i el pagament dels llibres del curs, arribant a un import aproximat total de 1100€ per beca.

Aquestes beques han estat escollides d’entre els 19 centres públics de secundària de les poblacions on les escoles de Cambridge School estan presents: Granollers, Caldes de Montbui, Cardedeu, La Garriga, La Roca, Mollet, Parets i Sant Celoni. En total, 19 centres, amb un alumne de 4t d’ESO becat per centre.

Captura de pantalla 2017-06-11 a les 16.55.23

L’acte es va celebrar el passat dijous 8 de juny al GRA Jove, Oficina Jove de Granollers. Hi assistiren els alumnes becats i els seus professors, així com l’Excel·lentíssim alcalde de Granollers, Josep Mayoral, el regidor d’Educació, Infància i Joventut, Francesc Arolas i la directora general, Sarah Edge.