Xerrada de l’escriptor Jordi Masó a l’alumnat de 3r d’ESO

El matí del 12 de maig d’enguany l’alumnat de 3r d’ESO de l’INS La Roca va poder gaudir d’una xerrada de l’escriptor local Jordi Masó, del qual havien llegit Catàleg de monstres, un llibre de relats deliciós on l’humor irònic, l’absurd, la sorpresa, la reflexió humanista s’uneixen de manera molt intel·ligent i aconsegueixen fer passar una interessant i entretinguda estona de lectura.

jordi masó

Jordi Masó té cada vegada més reconeixement com a escriptor, tot i que la seva professió de músic (és pianista de renom mundial i professor) no li deixa tot el temps que voldria dedicar a les lletres. En el conjunt dels seus llibres de contes podem observar un estil ben definit que rep la influència d’autors ben diversos, un dels més notables dels quals Pere Calders, a qui ha rendit homenatge en alguna ocasió.

No és la primera vegada que Jordi Masó ens acompanya per acostar la literatura als nostres alumnes i li ho agraïm pel que representa als joves poder entrar en contacte directe amb un autor contemporani i conèixer de primera mà el procés creador literari. A més, recomanem els seus textos: un caramel literari de gran qualitat!