Treball de síntesi 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat durant l’última setmana de curs el treball de síntesi titulat “La Roca Verda”.

ts2

ts3

ts4

Un treball de síntesi és un treball cooperatiu en el que cal realitzar un conjunt d’activitats sobre un tema per posar en pràctica els aprenentatges assolits durant el curs.
En el cas de “La Roca Verda”, la temàtica ha estat l’entorn natural del nostre municipi.
En aquests dies, els alumnes han treballat dins i fora de l’ institut, investigant i prenent consciència sobre la riquesa i importància dels seus boscos.
Podeu veure una part de la feina feta aquests dies en aquesta exposició virtual: