Protocol sol·licituds ajuts de sortides i activitats culturals

Benvolgudes famílies,

S’inicia protocol de sol·licitud d’ajuts de sortides i activitats culturals, en el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de la Roca del Vallès i els centres escolars següents: Escola Pilar Mestres, Escola Mogent, Escola La Torreta, Escola Santa Agnès i l’Institut de la Roca.

Podran ser beneficiaris d’aquests ajuts les famílies dels alumnes del segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria matriculats en centres educatius públics de la Roca, sempre i quan hagin presentat la documentació sol·licitada en temps i forma.
Els interessats hauran de passar per la Secretaria del centre escolar per recollir la sol·licitud a complimentar.

Presentació de les sol·licituds: de l’11 al 18 de desembre de 2017

Lloc:  Secretaria del centre escolar