Campanya de recollida de joguines

Aquest any, l’alumnat de 1r i 3r d’ESO, dins del projecte TEI, han realitzat una recollida solidària de joguines. Aquesta va destinada a tots aquells nens i nenes de la vila que ho necessiten.

Els alumnes i les alumnes de 1r i 3r van dissenyar els fulletons informatius, les caixes de recollida, les pancartes de propaganda…

El dia 24 de novembre estava tot a punt perquè es pogués fer la recollida en els punts establerts a: l’Escola Mogent, l’Escola Pilar Mestres, l’Escola de Santa Agnès de Malanyanes, l’Institut de la Roca del Vallès i el Mercat de la Placeta.

Hi va haver molta col·laboració per part de la gent i també molta feina per part de tots els voluntaris. Va ser una experiència molt interessant, enriquidora i educadora per a tothom.

Aquest acte també va tenir el seu ressó a nivell televisiu! Si voleu veure-ho, aquí teniu l’enllaç de VOTV:

Ara, el dia 15 de desembre, els alumnes de l’institut s’encarregaran de classificar i embolicar tot el material recollit.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació!