2n d’ESO assisteix a la Biblioteca de La Roca del Vallès

El passat dilluns 29.05.17 i dimecres 31.05.17 tingué lloc una sortida dels alumnes de segon d’ESO a la biblioteca de La Roca del Vallès. Aquesta activitat és promoguda per la biblioteca per fomentar la lectura entre els nostres joves.

Captura de pantalla 2017-06-11 a les 17.05.00

Era la segona sessió que feien els alumnes de segon d’ESO de l’Institut de La Roca del Vallès; la primera fou al mes de març on es va fer una animació de la lectura que s’estava treballant a l’aula en l’assignatura de Llengua i Literatura Espanyoles i, en aquesta segona, es va fer una interpretació d’una lectura oferida per la biblioteca.

Captura de pantalla 2017-06-11 a les 17.04.47

Els alumnes van experimentar i van viure de primera mà la lectura que estaven llegint. Llegien un fragment de la novel·la i el posaven en escena fent que ells decidissin com continuar la història per si mateixos; cosa que ajuda a entendre millor la lectura i fer-la pròpia.

Captura de pantalla 2017-06-11 a les 17.04.18