XIV CERTAMEN NACIONAL  INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimecres 11 d’abril alguns alumnes de 2n d’ESO varen participar en el XIV Certamen de Lectura en Veu Alta.El Certamen de Quarts de Final (fase comarcal) es va realitzar al Teatre Municipal de Palafrugell i hi varen participar moltes escoles i instituts del Baix Empordà, entre ells l’Institut La Bisbal. Aquí teniu el reportatge que va fer TV Costa Brava i les fotos de l’organització. El nostre institut va inscriure’s en la categoria de Corsaris (1r cicle d’ESO)  i els fragments de lectura seleccionats pertanyien a la novel·la Adam i Thomas  d’Aharon Appelfed. Tots els participants varen llegir amb molt bon ritme i també molt bona vocalització, expressivitat, velocitat i fluïdesa. L’experiència ha estat molt positiva i l’any vinent des del Departament de Llengua i  Literatura catalanes intentarem participar fins i tot en d’altres categories. Els alumnes que han passat aquesta fase es retrobaran el dia el dia 4 de maig al Teatre de Salt per tal de realitzar la semifinal. Finalment, aquells que superin aquesta fase, el dimarts 5 de juny realitzaran la final al Teatre Nacional de Catalunya ( Barcelona)