Projecte Xevi amb els alumnes dels cicles

Dilluns 19/4/18 Dins del mòdul de Metodologia de la Intervenció Social, en Paco Muriana i la nostra Marina Puig han vingut a fer una xerrada per explicar als alumnes de 1r i 2n de TIS el “Projecte Xevi”. Projecte Xevi, és una associació de cooperació, ajut humanitari i solidaritat amb els països menys desenvolupats, nascuda l’any 2003. Els seus objectius són intentar pal·liar moltes de les mancances que s’hi detecten en els sectors més desfavorits, com són en l’àmbit de salut, ensenyament escolar, desenvolupament econòmic i d’infraestructures.

Projecte Xevi ja porta 10 anys treballant com O.N.G. Independent. Al llarg de tots aquest anys h​an​ engegat diversos projectes arreu del territori de Casamance. Perforació de pous, construcció d’escoles, vehicles sanitaris per a Hospitals, són moltes les accions realitzades durant tota la ​seva trajectòria, sobretot, gràcies als esforços per part dels voluntaris i membres i a les entitats col·laboradores amb Projecte Xevi.

Pedals Solidaris​ és un dels seu projectes

“PEDALA, VISITA ELS PROJECTES I COL·LABORA​”

Gràcies per compartir amb nosaltres una iniciativa preciosa de solidaritat i cooperació.

Pedals Solidaris