III CONCURS DE CURTMETRATGES

Ja tenim les fotos d’entrega de premis del concurs de curtmetratges d’enguany. Aquí us les podeu descarregar. La cerimònia va ser presentada amb mà (i cella) mestra, per en Pol Quesada, exalumne de l’insti i guanyador del primer concurs de fa dos anys.
Aquest concurs no seria possible sense la col·laboració de l’AMPA.

El premis van ser repartits de la següent manera:

1r Premi ESO: Cómo robar en una casa (Saüc Vilà, Joel Velarde, Ferran Monfort, Marc Pujol)
2n Premi ESO: Compra de confiança (Iansa Soares, Èlia Pigem, Gemma Ferrés)
1r Premi Postobligatori: Hit the Road (Pere Alemany, Genís Montaner, Albert Garangou)
2n Premi Postobligatori:
No te rindas (Ivan de la Cruz Savedra)
A sang calenta (Mateu Puntí)
Fora de concurs, el públic assistent a l’acte va poder veure l’estrena de l’última producció de l’Alter Ego, interpretada i realitzada per professores i professors de l’institut, i l’última creació d’en Pol Quesada
Cal remarcar, que l’exalumna Judith Carmona, va accedir a que projectéssim el seu curtmetratge, PUNTO Y COMA, petita joia que ja s’ha pogut veure en el cinema Albéniz de Girona i que està concursant en diversos festivals de cinema.

Tot plegat va ser una bona festa del curtmetratge i una bona manera d’acabar aquest curs.