“Fem una mandala per la Pau i la NO Violència”

Agraïments i felicitacions:

Els alumnes de 1r curs del CFGS d’Integració Social, dins del mòdul d’Habilitats Socials i del mòdul de Metodologia de la Intervenció Social Comunitària, han fet una implementació tot dinamitzant un grup de joves d’un institut de secundària, en aquest cas el seu, juntament amb el suport dels alumnes de 2n.
Han organitzat una jornada de reflexió per la commemoració de la Diada de la Pau i la No-Violència. Ha estat una tasca complexa però molt gratificant. Entre tots els alumnes del centre hem aconseguit construir quelcom bonic i hem assolit, i molt, tots els objectius proposats. Cal felicitar en particular als alumnes de 1r d’Integració Social, han treballat molt i això ha donat recompensa, BONA FEINA. L’ajut d’alguns alumnes de 2n, ja experts, ja que ells ho van fer el curs passat, també ha estat una gran ajuda. Felicitem també a TOTS els alumnes que a poc a poc i amb una actitud magnífica han anat configurant un Mandala espectacular. ENHORABONA A TOTHOM I aprofitem tanta felicitació per no oblidar l’objectiu de la jornada… Sommriu, escolta, agraeix, perdona, dona ajuda, comparteix, demana ajuda si ho necessites, col·labora, no jutgis, … cada dia és el dia de la PAU i la NO-VIOLÈNCIA.
Gràcies a tots per la vostra col·laboració.