RECOLLIDA DE MATERIAL PER L’ONG Projecte Xevi.

Aquest any, un grup de nois i noies d’entre 17 i 18 anys de l’Agrupament Escolta i Guia les Gavarres i alumnes de l’INS LA BISBAL ( Marçal Artigas, Núria Vilarroya, Nina Torrelles, Anna Bagué i l’ Afra Estanyol ) han iniciat un projecte de voluntariat amb L’ONG Projecte Xevi.
Per Setmana Santa volen rehabilitar la maternitat del poble d’Ossouye, Senegal. En aquesta institució es cuiden nens i nenes d’edats primerenques que a casa seva no se’n poden fer càrrec. La falta de recursos dificulta el bon estat de les instal·lacions i el benestar de les nenes i els nens.
Per aconseguir l’èxit d’aquest propòsit necessitem la vostra ajuda!
Responent a les necessitats del poble d’Ossouye, volem fer una recollida de bolquers i compreses per portar-los allà. Per això us demanem que durant la setmana, porteu bolquers i compreses de tots els tipus a l’institut i els deixeu a les caixes que trobareu a l’entrada.
Moltes gràcies!
Trucs de l’AEiG les Gavarres