SETMANA DE LA MÚSICA A L’ESCOLA JOAN DE MARGARIT

Els nostres alumnes de primer i segon de batxillerat musical, com han fet els darrers anys, varen participar a la Setmana de la Música organitzada per l’Escola Joan de Margarit, que ha arribat a la sisena edició.
El dijous 22 de novembre, dia de Santa Cecíla, patrona de la música, van oferir una mostra del seu treball pràctic dalt de l’escenari, que va ser rebut amb alegria pels alumnes de tercer, quart i sisè de primària.

TEATRE DE CIÈNCIES SOCIALS

El dia 13 i 14 de juny els alumnes de 3 ESO han fet les obres de teatre de socials dedicades a la Història de l’Època Moderna, a les quals hem dedicat el tercer trimestre. Els alumnes realitzen tot el procés, des del guió a la representació. Cada grup prepara una època, així doncs 3A el Renaixement, 3B el Barroc, 3C Espanya i Catalunya sota els Àustries i ·3D Els descobriments geogràfics del s. XV.