Preinscripcions Batxillerat, CFGM, CFGS

ClicPreinscripcions Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà

Preinscripcions Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà

Presentació de sol·licituds: del 16 al 24 de maig de 2017, ambdós inclosos.
Full informatiu Batxillerat icona-pdf  Sol·licitud preinscripció Batxillerat icona-pdf
Full informatiu CFGM  icona-pdf    Sol·licitud preinscripció CFGM  icona-pdf
Sol·licitud preinscripció CFGM Terrisseria  icona-pdf    Tria matèries optatives Primer de Batxillerat  icona-pdf
Imprès preinscripció Intern Batxillerats i Cicles  icona-pdf

Preinscripcions Cicles Formatius de Grau Superior

Presentació de sol·licituds: del 25 al 31 de maig de 2017, ambdós inclosos.
Full informatiu CFGS icona-pdf    Sol·licitud preinscripció CFGS  icona-pdf
Horari Secretaria: Matins de dilluns a divendres de 8:45 a 14h.

Entrega de premis Proves Cangur

Després de la primera actuació musical dels alumnes de 1r de batxillerat artístic, es van donar uns petits obsequis als millors classificats del nostre centre. Es van fer unes fotos de grup i es va cloure l’acte amb una segona actuació musical.
La Mariona Llenas… Llegeix més»

Tallers de ‘Rap per a la convivència

L’institut  ha organitzat uns tallers de ‘Rap per a la convivència’ subvencionat per l’àrea d’acció social de l’ajuntament,  dirigits pel cantant i MC d’At Versaris, Pau Llonch. Els alumnes de 3r d’ESO han après a escriure i cantar un rap contra el racisme, la xenofòbia i l’homofòbia.

Els alumnes de Batxillerat Artístic dissenyen el cartell de la Festa Major de La Bisbal d’Empordà.

Felicitem als alumnes de 2n de Batxillerat  Laia Pigem (1r premi) i Pol Bosacoma (2n premi) guanyadors del concurs de cartells de la Festa Major de La Bisbal d’Empordà 2017, convocat per l’Ajuntament i l’Ins La Bisbal. El cartell de la FestaL’activitat es realitza dins de la matèria de Disseny.Ens plau, poder gaudir un any més d’iniciatives tan enriquidores que permetin la interacció de l’alumne amb el context sociocultural més immediat, un context alegre Llegeix més»

Premis IX Concurs Laboratori d’Idees Empresarials

Els alumnes del CF GM de Gestió Administrativa de l’INS, han participat al IX Laboratori d’Idees que cada any organitza el Consell Comarcal del Baix Empordà, a fi d’impulsar l’esperit emprenedor dels joves estudiants. Enguany, hem estat premiats en dues categories: a la idea més innovadora… Llegeix més»

PET i FIRST curs 2017-2018

Benvolguts alumnes i famílies, ja ens estem preparant per al curs que ve i ara és el moment  d’apuntar-vos a les classes d’anglès que s’ofereixen a l’institut per preparar el PET o el FIRST.  Ja sabeu que són impartides per la professora anglesa Jane Arnold.… Llegeix més»

Alumnes de Tercer d’ESO van a Tv3

Tv3Un any més els alumnes de tercer d’ESO, han visitat les instal·lacions de Tv3 a Sant Cugat, amb una visita guiada que els ha permès entendre el funcionament de Tv3, visitant els diferents platós i estudis de gravació.

Sessions bulling

Un grup d’estudiants de 2n del CFGS d’Educació Infantil van fer, la darrera setmana del 2n trimestre, una sessió de bulling per cada grup de 4t d’ESO. La sessió treballava les idees dels alumnes, havia de discutir sobre casos i s’explicava un cas real de bulling. Va ser una experiència molt enriquidora!Ariadna

Jornada de Portes Obertes

DIA 11 DE MAIG, JORNADA DE PORTES OBERTES ALS  BATXILLERATS I CICLES.
DE 7 A 8 DE LA TARDA VISITA AL CENTRE I A LES 8 PRESENTACIÓ DELS CURSOS