DILLUNS 11 DE MAIG

portes-obertes-cartell

HORARI: 19:00 a 20:00 – VISITA A LES INSTAL·LACIONS DEL CENTRE
20:00 a 20:45 – PRESENTACIÓ GENERAL D’ESTUDIS POSTOBLIGATORIS  (CICLES I BATXILLERATS).
XERRADES ESPECÍFIQUES SIMULTÀNIES A LES AULES DEL CENTRE A LES  21:00
MÉS INFORMACIÓ EN AQUEST ENLLAÇ

Jornada de Portes Obertes

DIA 11 DE MAIG, JORNADA DE PORTES OBERTES ALS  BATXILLERATS I CICLES.
DE 7 A 8 DE LA TARDA VISITA AL CENTRE I A LES 8 PRESENTACIÓ DELS CURSOS

Visita a l’Arxiu Comarcal

dav

El passat dia 28 de març, els alumnes de primer curs del CF GM de Gestió Administrativa, varem visitar la seu de l’Arxiu Comarcal del Baix Empordà, per conèixer el funcionament de l’arxiu d’un organisme Llegeix més»

Colònies EDI i TIS

WhatsApp Image 2017-04-05 at 19.36.30 (5)Els alumnes del CFGS d’Educació i els alumnes del CFGS d’Integració Social de la Família Professional de Serveis a la Comunitat han organtitzat una estada de colònies a “Mas Gorgoll” de Palamós.  Els alumnes del CFGS d’Educació Infantil  dins del mòdul de joc ho contextualitzen en  la “Implementació d’activitats lúdiques a  l’Educació Infantil, en l’àmbit formal i no formal”. Han programat tota l’estada i les activitats que s’han dut a terme. Ho han fet molt i molt bé tothom ha disfrutat molt. Llegeix més»

VII Trobada d’alumnes de llatí de 4t d’ESO

IMG_20170331_095240109_HDR

El passat 31 de març els alumnes de llatí i del Cicle de Ceràmica de l’Institut de la Bisbal van participar en la VII Trobada d’alumnes de llatí de 4t d’ESO. Enguany el lloc escollit va ser la Ciutadella de Roses. La trobada va aplegar uns 450 alumnes, vinguts de 23 instituts de les comarques gironines.  Llegeix més»

Estem de celebració:

Avui a l’hora del pati hem celebrat els 50 anys d’en Joan Gay. La Maria Pellicer que avui acaba la seva substitució també ens ha volgut agrair la bona acollida que ha tingut al centre durant els dos mesos que ens ha acompanyat. Moltes Gràcies… Llegeix més»

Fem Matemàtiques 2017

Tres alumnes de 1r d’ESO s’han classificat per a la segona fase del concurs Fem Matemàtiques 2017 organitzat per la Feemcat. La segona fase de les comarques gironines tindrà lloc a l’institut de Sant Feliu de Guíxols el dissabte 22 d’abril. Les tres alumnes classificades,… Llegeix més»

Xerrada de Toni Martí a l’Institut

03

El divendres 31 de març, en Toni Martí ens va visitar per fer una xerrada als alumnes del 1r de batxillerat artístic sobre la història del cinema i el documental en concret. Els alumnes van poder tocar i fins i tot olorar des de pel·lícules de nitrat del segle XIX fins a les poc usuals de 70 mm. Llegeix més»

Retrats cubistes:

Al llarg del mes de març els alumnes de 4t d’ESO (4A, 4B i 4C) han treballat les Primeres Avantguardes amb la Marta Soriano, alumna en pràctiques del Màster de Secunària. Una de les activitats que van realitzar va ser fer el seu propi retrat cubista.… Llegeix més»

DONES DE CIÈNCIA: Mira el vídeo resum

A Europa, només un 20% de les càtedres universitàries més ben finançades estan dirigides per dones, i les estadístiques són similars en totes les institucions relacionades amb la recerca acadèmica d’alt nivell. Plantejar,  doncs, un debat sobre dones i ciència és ineludible. Si bé hi… Llegeix més»

Els nostres alumnes recomanen…

Here we have some interesting book and film reviews. Our students of 1 BAT recommend books to read and films to see!!
O si penses que és millor en català: Els nostres alumnes de 1 BAT recomanen llibres per llegir i pelí-cules que val la pena veure!

Rock Català Lax’n’Busto

Aquest dijous, 23 de març, els alumnes de 1r i 3r d’ESO hem viscut una bona experiència musical al teatre Mundial.
Hem assistit al taller musical Lax’n’Rock a les aules on dos components de la banda de rock català Lax’n’Busto ens han parlat de la composició… Llegeix més»