Carta d’agraïment a l’AMPA:

MY OPINION ON ENGLISH TEACHING ASSISTANTS
This month, our class has had an Irish boy called Steven, who has helped our English teachers with the subject.
First, he showed us some things about his country, his town and his language. Ireland is a very nice place! Then, he talked about job interviews, and we did a CV and a cover letter,… Llegeix més»

Premi Recerca Jove per en Lluís Ferrer

En Lluís Ferrer (de científic), ha obtingut el premi de Recerca Jove amb el treball Phi, la bellesa de les matemàtiques, tutoritzat per l’Anna Bou. Recordar que amb aquest treball va ser 1r Premi Uvic, en l’apartat EUMO, en la categoria de l’àmbit artístici a més, ha estat guardonat amb una Menció Honorífica a treballs de l’àmbit d’Art a la convocatòria del 13è Premi Argó a TR de Batxillerat atorgat per la UAB.… Llegeix més»

Pla Català de l’Esport