Entrega de premis concurs de curtmetratges dia 21:

El 21 de juny a les 11:30, es projectaran 10 curtmetratges a concurs i 3 fora de concurs a la Sala Polivalent.
Posteriorment hi haurà l’entrega de premis. Agraïment a l’AMPA per la col·laboració en el concurs de curtmetratges.concurs de curtmetratges-300

Sortida a les Medes-Primers d’ESO

Dilluns 12 de juny, alumnes de primer d’ESO, fan una visita guiada a la reserva natural de la zona de les Illes Medes. Aquí teniu un petit recull de les fotos de la sortida.

IMG-20170612-WA0003

Entrega de premis Proves Cangur

Després de la primera actuació musical dels alumnes de 1r de batxillerat artístic, es van donar uns petits obsequis als millors classificats del nostre centre. Es van fer unes fotos de grup i es va cloure l’acte amb una segona actuació musical.
La Mariona Llenas… Llegeix més»

Tallers de ‘Rap per a la convivència

L’institut  ha organitzat uns tallers de ‘Rap per a la convivència’ subvencionat per l’àrea d’acció social de l’ajuntament,  dirigits pel cantant i MC d’At Versaris, Pau Llonch. Els alumnes de 3r d’ESO han après a escriure i cantar un rap contra el racisme, la xenofòbia i l’homofòbia.

Els alumnes de Batxillerat Artístic dissenyen el cartell de la Festa Major de La Bisbal d’Empordà.

Felicitem als alumnes de 2n de Batxillerat  Laia Pigem (1r premi) i Pol Bosacoma (2n premi) guanyadors del concurs de cartells de la Festa Major de La Bisbal d’Empordà 2017, convocat per l’Ajuntament i l’Ins La Bisbal. El cartell de la FestaL’activitat es realitza dins de la matèria de Disseny.Ens plau, poder gaudir un any més d’iniciatives tan enriquidores que permetin la interacció de l’alumne amb el context sociocultural més immediat, un context alegre Llegeix més»

Premis IX Concurs Laboratori d’Idees Empresarials

Els alumnes del CF GM de Gestió Administrativa de l’INS, han participat al IX Laboratori d’Idees que cada any organitza el Consell Comarcal del Baix Empordà, a fi d’impulsar l’esperit emprenedor dels joves estudiants. Enguany, hem estat premiats en dues categories: a la idea més innovadora… Llegeix més»