Proves d’accés a cicles

Inscripció ( telemàtica) a les proves d’accés a cicles formatius de grau mitjà i superior d’aquest curs 2017. Dates: del 20 al 29 de març.
Les dates de la realització de les proves:
– accés a  cicle mitjà : 10 de maig 2017
– accés a cicle superior : 17 i 18 de maig 2017
Lloc : Ins. Baix Empordà
Per a més informació al  web iesbaixemporda.cat, a la pestanya de Secretaria https://sites.google.com/a/xtec.cat/secretaria-online/

proves-dacces

Programa Salut-Escola

Un programa dels Serveis De Salut Integrats del Baix Empordà, adreçat a vosaltres, adolescents. L’objectiu d’aquest programa és millorar la vostra salut mitjançant accions de promoció de la salut, de prevenció de les situacions de risc i d’atenció precoç als problemes detectats. Tot això,… Llegeix més»

Exàmens de PET i FIRST:

250176_home_hero

Ja s’ha obert el període d’inscripció als exàmens de PET i FIRST al nostre centre. Els alumnes tenen fins el dia 31 de març per inscriure´s i pagar la matrícula. Han de recollir la sol·licitud a la secretaria del nostre centre ( o bé baixar-la del web), omplir les dades, pagar  – 94€ PET i 173€ FIRST-  i retornar-la a la secretaria. La data de l’examen és el 27 de maig per l’escrit i la data de l’oral està per determinar . Descarregueu-vos la sol·licitud aquí.

Jocs Florals 2017

sant-jordi

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, amb l’objectiu de fomentar una de les tradicions de la Diada de Sant Jordi com són els Jocs Florals i l’ús de la llengua catalana, convoca els Jocs Florals Escolars 2017. Aquí teniu les bases de la convocatoria i aquí la plantilla. Us proposem que hi participeu i entre tots plegats aconseguim fer de la Diada de Sant Jordi una diada ben literària.

FemCAT. Programa Escola i Empresa.

img_5821El passat dimecres dia 8 de març, els alumnes de  primer i segon del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa van poder gaudir d’una xerrada a càrrec de Mar Nogareda, Directora General de Laboratoris HIPRA,   dins el marc del programa Escola-Empresa. Des d’aquí agraïm la seva col·laboració que, de ben segur, ajuda a millorar la formació que els alumnes reben a les aules. Aquí teniu un petit recull de fotos

Documentals: Josefina Castellví

Els records glaçats: viatge al passat d’una expedicionària
Lloc : Mundial