Matrícula ESO, Batxillerats i Cicles Grau Mig

Clic

Primer d’ESO : Full informatiu icona-pdf  i pagament matrícula  icona-pdf
Segon d’ESO: Full informatiu  icona-pdf   i pagament matrícula  icona-pdf
Tercer d’ESO: Full informatiu icona-pdf   i pagament matrícula icona-pdf
Quart d’ESO: Full informatiu icona-pdf    i pagament matrícula icona-pdf
Primer de Batxillerat: Full informatiu icona-pdf    i pagament matrícula icona-pdf
Segon de Batxillerat: Full informatiu icona-pdf    i pagament matrícula icona-pdf
Primer Cicles Formatius Grau Mig: Full informatiu icona-pdf    i pagament matrícula icona-pdf
Segon Cicles Formatius Grau Mig: Full informatiu icona-pdf    i pagament matrícula icona-pdf
Primer Cicle Formatius Grau Superior: Full informatiu icona-pdf    i pagament matrícula icona-pdf
Segon Cicle Formatius Grau Superior: Full informatiu icona-pdf    i pagament matrícula icona-pdf
Horari Secretaria: Matins de dilluns a divendres de 8:45 a 14h.

Entrega de premis concurs de curtmetratges dia 21:

El 21 de juny a les 11:30, es projectaran 10 curtmetratges a concurs i 3 fora de concurs a la Sala Polivalent.
Posteriorment hi haurà l’entrega de premis. Agraïment a l’AMPA per la col·laboració en el concurs de curtmetratges.concurs de curtmetratges-300

Sortida a les Medes-Primers d’ESO

Dilluns 12 de juny, alumnes de primer d’ESO, fan una visita guiada a la reserva natural de la zona de les Illes Medes. Aquí teniu un petit recull de les fotos de la sortida.

IMG-20170612-WA0003

Entrega de premis Proves Cangur

Després de la primera actuació musical dels alumnes de 1r de batxillerat artístic, es van donar uns petits obsequis als millors classificats del nostre centre. Es van fer unes fotos de grup i es va cloure l’acte amb una segona actuació musical.
La Mariona Llenas… Llegeix més»

Tallers de ‘Rap per a la convivència

L’institut  ha organitzat uns tallers de ‘Rap per a la convivència’ subvencionat per l’àrea d’acció social de l’ajuntament,  dirigits pel cantant i MC d’At Versaris, Pau Llonch. Els alumnes de 3r d’ESO han après a escriure i cantar un rap contra el racisme, la xenofòbia i l’homofòbia.