Donació Xec a Fundació Acollida i Esperança

El dia 17 de desembre varem celebrar, a L’Alternativa, el Concert Solidari a favor de la Fundació Acollida i Esperança. Gràcies a molts de vosaltres va ser tot un èxit, es varen vendre més de 500 entrades, l’import de les quals, juntament amb les col·laboracions de la fila zero em varen permetre fer un donatiu a la Fundació de 1.610€. El dia 29 de desembre vaig anar al Convent, juntament amb en Ramon, el meu tutor del TDR , per entregar-los el xec amb l’import recaptat. La Fundació va valorar molt positivament tant l’aportació econòmica com la difusió feta, entre els joves, de la gran tasca social que fa el Convent de la Bisbal.
Finalment només em queda agrair la vostra assistència i col·laboració. Gràcies!!!
Martina Vila… Llegeix més»

Xerrada al Mundial amb, Montserrat Expósito

El proper dilluns 23 de gener, a les 5 de la tarda, es durà a terme al teatre el Mundial de la Bisbal d’Empordà una xerrada que, amb el títol Projectes amb alumnes amb altes capacitats, la Montserrat Expósito ens exposarà qüestions com ara la detecció i avaluació de nens i adolescents d’aquest perfil; caracterització general d’aquesta tipologia de joves; conveniència i abast de l’acceleració; afectivitat i sensibilitat en estudiants d’altes capacitats. La xerrada és organitzada per l’institut de la Bisbal amb la col·laboració de l’ajuntament de la població.La Montserrat Expósito, mestra d’educació primària i llicenciada en Ciències de l’Educació, ha aprofundit en el tema no només amb formació específica (com per exemple la que va dur a terme a la universitat de Tel-Aviv entre el 1999 i el 2003), sinó, sobre tot, amb la seva llarga experiència al capdavant del programa d’enriquiment per al alumnes amb altes capacitats, que coordina des del 1999.… Llegeix més»

Agraïment a l’AMPA