Eleccions al Consell Escolar.

Al llarg de les properes setmanes tindran lloc les eleccions al Consell Escolar, òrgan que reuneix a tota la comunitat educativa: professors, alumnes, familiars, personal de serveis i d’administració. És per això que us demanem la vostra participació.

El procés començarà el dia 5 de novembre, i les meses electorals hauran de constituir-se abans del dia 14. Les votacions pròpiament seran entre els dies 26 i 30 de novembre, i la constitució del nou Consell serà abans de les vacances de Nadal. Podeu consultar tota la informació necessària en aquest enllaç i el calendari complert en aquest altre.

Potser estareu dubtant si presentar-vos com a candidats pel sector de famílies. Què hauríeu de fer en cas de sortir elegits? Feina important, però no voluminosa. Tal i com us expliquen en aquest document, serieu els representants de les famílies i, per tant, hauríeu de comunicar els temes a tractar en el cada reunió del Consell i recollir les aportacions d’aquestes, i adaptar-les a la realitat del centre; també hauríeu, naturalment, d’assistir a les reunions i mirar d’arribar a acords que beneficiïn tota la comunitat educativa, i comunicar aquests acords a les famílies.

Animeu-vos-hi!