CFGM Gestió Administrativa

FAMÍLIA PROFESSIONAL: Administració i gestió

TÍTOL: Tècnic/a en gestió administrativa

DURADA: 2.000 hores, on 416h són en centres de treball dins del M12. Formació en centres de treball.

 

Competència general: La competència general d’aquest títol consisteix a realitzar activitats de suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d’atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com en empreses privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat, assegurant la satisfacció del client i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i de protecció ambiental.

  • Personal auxiliar administratiu.
  • Personal ajudant d’oficina.
  • Personal auxiliar administratiu de cobraments i pagaments
  • Personal administratiu comercial.
  • Personal auxiliar administratiu de gestió de personal.
  • Personal auxiliar administratiu de les administracions públiques.
  • Recepcionista.
  • Personal empleat d’atenció al client.
  • Personal empleat de tresoreria.
  • Personal empleat de mitjans de pagament.
  • M01. Comunicació empresarial i atenció al client (165h)
  • M02. Operacions administratives de compravenda (165h)
  • M03. Operacions administratives de recursos humans (99h)
  • M04. Operacions auxiliars de tresoreria (132h)
  • M05. Tècnica comptable (165h)
  • M06. Tractament de la documentació comptable (132h)
  • M07. Tractament informàtic de la informació (132h)
  • M08. Anglès (99h)
  • M09. Empresa i administració (132h)
  • M10. Empresa a l’aula (132h)
  • M11. Formació i orientació laboral (99h)
  • M12. Formació en centres de treball (416h)
  • Semipresencialitat
  • Beques Erasmus+

Professorat

  • Jordi Borrajo
  • Joan Carles Poy
  • Pier Serrano