Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Elecció d'optatives de 3r d'ESO 2015-16.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 6 July 2015, 11:53 AM

Una de les matèries que es cursa a 3r d'ESO és una matèria optativa que canviarà cada trimestre acadèmic, excepte la matèria de projectes que serà anual.

L'oferta de matèries optatives d'aquest any és la següent:

• Cultura clàssica (Prof. Jesús De Benito)
  • Patrimoni cultural (Prof. ???)
  • Projectes (Prof. María José Regalón)
  • Hàbits saludables (Prof. Mònica Cobas)
  • Emprenedoria (Prof. Ana Cañas)
  • Pensem en el futur (Prof. Isabel Marsà)

A l'hora de triar les matèries optatives s'ha de tenir en compte que no es pot repetir cap matèria optativa i que el nombre màxim d'alumnes que pot haver en una matèria optativa per trimestre és de 20 alumnes.

Mitjançant el següent enllaç amb el correu del centre s'accedeix al formulari d'elecció de les matèries que es volen cursar (no estarà actiu fins d??? ??-9-2015 a les ??:00 h):

Elecció d'optatives de 3r d'ESO 2015-16

En cas de no poder accedir al formulari envieu per correu electrònic el vostre nom i cognoms, grup i matèries optatives que voleu cursar a ???.???@insjuliaminguell.net.

La data límit serà el d??? ??-9-2015.

Tornar a començar, el film final de Cinema en Curs
by Miguel Angel Baeta Monforte - Wednesday, 1 July 2015, 10:57 PM

*** ACTUALITZACIÓ de l'ACTUALITZACIÓ  de l'ACTUALITZACIÓ ***

Aquesta ha estat una edició molt especial de Cinema en Curs: el projecte ha fet 10 anys. I per això alumnes (els del nostre centre entre d'altres) i docents han volgut felicitar el projecte i a les coordinadores del mateix.

Escoltar aquests nens i nenes et fa prendre consciència de la dimensió d'un projecte com aquest.

Cinema en curs a les notícies del programa de TVE Días de Cine (a partir del minut 4.00).

Un nou article al Diari de Tarragona.

Article sobre l'estrena a Madrid i el projecte Cinema en Curs de Rocío García Beato a la secció de cultura de El País.

***********************************************************************************

El dia 9 de juny vam presentar el film final del taller de Cinema en Curs a la Filmoteca de Catalunya.

presentació

Ens hauria agradat poder estrenar al barri la pel·lícula, però al final no ho hem aconseguit...

En qualsevol cas, aquí la podeu veure:

Festa de graduació de 4t d'ESO
by Miguel Angel Baeta Monforte - Tuesday, 23 June 2015, 9:48 AM

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Calendari de proves extraordinàries de setembre.
by Agustín Guijarro Camacho - Tuesday, 23 June 2015, 9:47 AM

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Distribució d'ordinadors durant el curs 2015-16.
by Agustín Guijarro Camacho - Thursday, 18 June 2015, 10:10 AM

Ordinadors per al curs 2015-16
Si necessiteu adquirir un ordinador consulteu com fer-ho llegint aquest document.

En aquest enllaç podeu trobar les característiques de l'ordinador que es distribuirà a l'institut el curs vinent.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Materials educatius per al curs 2015-16.
by Agustín Guijarro Camacho - Thursday, 18 June 2015, 10:10 AM

En el següent enllaç podeu trobar la llista de llibres per al curs vinent:

L'AMPA del nostre institut ha arribat a un acord amb la distribuïdora Comercial Girona per tal d'adquirir aquests materials per al curs vinent.
Si esteu interessats en adquirir els llibres per al curs vinent a través de l'AMPA del nostre institut podeu trobar tota la informació de com fer-ho al següent enllaç.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Concert al centre cívic La Farinera.
by Agustín Guijarro Camacho - Thursday, 18 June 2015, 10:09 AM

El dilluns 8 de juny, al Centre Cívic La Farinera, de Barcelona, va tenir lloc un concert molt especial. Alguns alumnes de 2n d'ESO van cantar amb la coral de l'IES Salvador Espriu. Van interpretar alguns temes sepradament i d'altres, tots junts. Com a públic, vam comptar amb els alumnes de 1r d'ESO d'aquest institut barceloní.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Elecció d'optatives de 4t d'ESO per al curs 2015-16.
by Agustín Guijarro Camacho - Friday, 12 June 2015, 5:16 PM

Elecció d'optatives de 4t d'ESO per al curs 2015-16

Tres de les matèries que es cursen a 4t d'ESO són matèries optatives que heu de triar en funció de les vostres capacitats i les vostres expectatives i interessos un cop finalitzada l'ESO.

Mitjançant aquest formulari podreu triar les matèries que voleu cursar.

Obert!!!

Estrena a la Filmoteca de Catalunya
by Miguel Angel Baeta Monforte - Monday, 8 June 2015, 9:24 AM

El 9 de juny s'estrena a la Filmoteca de Catalunya els films finals del projecte Cinema en Curs.

Aquest curs alumnes de 1r d'ESO han realitzat amb l'ajuda de la directora Mercedes Álvarez el film «Tornar a començar». Aquí teniu el trailer:

Aviat el podrem veure a internet i (esperem) en una projecció per a les famílies i persones interessades.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Concert de primavera de la coral Canticorum.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 25 May 2015, 1:15 PM

Dissabte 16 de maig de 2015. En el Concert de primavera que anualment organitza la Coral Canticorum hi varen participar tres alumnes del Júlia Minguell. Irene Gil Ramos (3r d'ESO) interpretà al teclat el primer prel·ludi del "Clavecí ben temperat", de J. S. Bach. Andrea Legua Navarra a la flauta travessara (2n d'ESO) amb Monica Luiza Lungu (2n d'ESO) acompanyades al teclat pel professor de música de l'institut (Francesc Marín) varen interpretar l'Ària de la Suite en Re, també de J.S Bach. El concert va tenir lloc a les 9 del vespre, a la masia Ca n'Ensenya de Nou barris de Barcelona.