Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Exposicions orals dels TR del curs 2015-16.
by Agustín Guijarro Camacho - Tuesday, 26 January 2016, 9:44 AM

El proper dimarts 26 de gener tindran lloc les exposicions orals dels treballs de recerca de batxillerat d'aquest curs.

Bona feina a tothom!

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Concurs de felicitacions de Nadal 2015.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 25 January 2016, 7:07 AM

Concert de Nadal.
by Agustín Guijarro Camacho - Tuesday, 12 January 2016, 7:20 AM

El dia 18 de desembre del 2015, l'institut féu un concert de Nadal, adreçat a un públic integrat per l'alumnat de 1r i 2n d'ESO. Varen actuar un conjunt coral format per alumnat de 4rt d'ESO; un altre conjunt coral format per alumnat de 3r d'ESO; després d'algunes intervencions individuals, un grup d'alumnes de 1r i 2n d'ESO interpretaren uns temes senzills amb la flauta. Per a finalitzar, ens acomiadàrem tots plegats amb algunes nadales. El concert es féu a l'església de Sant Antoni de Padua, al migdia.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Espais pares dimarts 12-1-2016.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 11 January 2016, 5:55 PM

AMPA de l'Institut Júlia Minguell

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Convocatòria de l'AMPA per al Carnestoltes de 2016.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 11 January 2016, 1:03 PM

Nadal 2015.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 21 December 2015, 1:23 PM

Lecxit.
by Agustín Guijarro Camacho - Tuesday, 24 November 2015, 7:04 AM

El dijous 19 de novembre, al Centre Cívic la Salut, va tenir lloc una nova sessió de formació per als nois i noies que ben aviat començaran a fer de padrins lectors.

Aquest és el segon curs en què alumnes del nostre institut participen en aquest projecte, una iniciativa de la Fundació Jaume Bofill.

Dimecres que ve, 25 de novembre, es començarà a l'escola Josep Carner i el dijous 3 de desembre, al Pere de Tera.

En aquesta formació, a càrrec de Marta Roig, bibliotecària i dinamitzadora de grups de lectura, vam tractar recursos i maneres d'enfocar aquest apadrinament perquè, al llarg d'aquesta experiència amb alumnes de 3r i 4t de primària, els nens vagin adquirint seguretat i fluïdesa.

Un acompanyament lector basat en la complicitat i l’afecte.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Blog Llefià-La Salut Alta.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 23 November 2015, 7:48 AM

Bloc Llefià-La Salu alta

Els dies 14 i 28 d'octubre, al centre Punt Òmnia Salut Alta, un grup d'alumnes de 3r d'ESO va participar en una formació per coeditar el blog de la xarxa Llefià-la Salut Alta.

Els nostres alumnes recolliran notícies d'actes que es facin en aquests barris i escriuran periòdicament algunes entrades al blog per aportar el punt de vista d'uns veïns, els adolescents,  que s'expressen poc en mitjans que defensen la convivència i l'enfortiment del teixit social.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Grup de conversa en català.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 23 November 2015, 7:48 AM

El dimecres 11 de novembre va començar a l'institut un Grup de Conversa en català.

Feia temps que la iniciativa volia tirar-se endavant i, finalment, l'entusiasme d'un grup de mares de l'AMPA ho ha fet possible. La María José Portero és la dinamitzadora del grup, animada pel departament de català del centre i assessorada per Òmnium Cultural.

Crear un ambient distès i afable, en què els participants se sentin còmodes, a gust, és la clau perquè aquestes trobades funcionin i la gent, a poc a poc, es deixi anar i parli en català, una llengua que coneix (fins i tot que ha estudiat), però que utilitza en ben poques ocasions.

Podem assegurar-vos que, a més d'aprendre. s'ho passen molt bé. Les fotos són de la segona trobada.

Des d'aquí volem convidar a participar-hi totes les mares i els pares que hi estiguin interessats.

Els dimecres, de 15.15 h a 16.15 h.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
Grup de conversa en català.
by Agustín Guijarro Camacho - Thursday, 12 November 2015, 11:20 AM

Grup de conversa català AMPA