Informació sobre el Cicle Formatiu de Grau  Superior d'Activitats Físico-Esportives.

Currículum   Vídeo-presentació  Requisits i Preinscripció

Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Alumnes del nostre centre al X Concurs de Lectura en Veu Alta
by Miguel Angel Baeta Monforte - Tuesday, 1 April 2014, 10:24 AM

El 27 de març, quatre alumnes de l'institut van participar en el X Concurs de Lectura en Veu Alta, que organitza Enciclopèdia Catalana, amb el suport del Departament d'Educació. Tot i que no vam passar a les semifinals, llegir en veu alta davant d'un públic, sense perdre els nervis i coordinant-se amb altres companys, és una experiència que ajuda a adquirir seguretat i a valorar la importància de llegir entonant, procurant de vocalitzar, de donar vida al text. Entendre un text i fer-lo teu, en definitiva.

Participació de la Maria Romera (2n ESO) en la categoria de Corsaris:

Dana Araujo, Laila Belhaj (4t ESO) i Elsa Delgado (3rESO) com a Tropa de Corsaris:

I aqui teniu el video sencer:

Les famílies i la Jornada de Portes Obertes del nostre centre
by Miguel Angel Baeta Monforte - Tuesday, 1 April 2014, 10:08 AM

El passat 12 de març va ser la Jornada de Portes Obertes del nostre centre. Unes hores on les famílies podien visitar el centre per tal d'ajudar-les a decidir-se a matricular els seus fills i filles al nostre institut.

cartell

Els diferents departaments van fer petites xerrades explicant el que fem al centre. Menció especial a l'alumnat de primer de l'ESO que va fer una impresionant xerrada del que estan fent i, per tant, farà el proper curs el nostre futur alumnat.

Picture of Agustín Guijarro Camacho
VII Concurs de fotografia matemàtica.
by Agustín Guijarro Camacho - Monday, 10 March 2014, 3:37 PM

Carnestoltes
by Miguel Angel Baeta Monforte - Friday, 7 March 2014, 1:00 PM

Ara que tot just s'ha acabat el Carnestoltes, unes quantes fotos per recordar la jornada festiva que vam viure el passat divendres.

(Fotografies fetes per Toni Soler)

(Fotografies fetes per Elías, Abraham, Albert, Laila i Josep)

Creativitat Digital
by Miguel Angel Baeta Monforte - Friday, 7 March 2014, 12:50 PM

Treballs realitzats en l'optativa de quart d'ESO DISSENY I IL·LUSTRACIÓ.
Cada participant ha fet dues propostes de caràtula d'un CD titulat Creativitat Digital. La idea és triar la més adient.
Quina triaries tú?