LA SETMANA DE LA CIÈNCIA A 3R ESO

L’alumnat de 3r d’ESO inauguren la setmana de la ciència assistint a una representació dels Monólegs sobre Ciència del grup de divulgació Big Van, Científics sobre rodes. Aquí teniu unes fotografies de la sessió.
Departament de Ciències

Halloween al Júlia Minguell!

Benvinguts al nostre món imaginari!
Al nostre centre també celebrem el Halloween juntament amb les nostres tradicions, com La Castanyada.
Ens han envaït milers de monstres, rat penats i mussols, arbres i cadires terrorífiques,…
Els nostres alumnes són uns artistes!

BASES CONCURS LOGOTIP JÚLIA MINGUELL

BASES DEL
CONCURS DE LOGOTIP DEL NOSTRE INSTITUT
INSTITUT D’ENSENYAMENT SECUNDARI JÚLIA MINGUELL
LOGO JÚLIA MINGUELL 2017
1. Pot participar-hi tot l’alumnat matriculat del centre.
2. Les obres presentades cal que siguin originals i inèdites i cal que tinguin com a tema la nostra identitat com a centre, la nostra… Llegeix més»

VIATGE BATXILLERAT 17-18

Benvolgudes famílies,
El passat dimecres 11 d’octubre vàrem presentar el viatge de batxillerat 2017-18 a Berlín. L’alumnat va rebre un full on es mostra el preu total aproximat, la quantitat del primer pagament i la documentació a portar al centre. Tan aviat com tinguem més informació,… Llegeix més»

INICI DE CURS 2017-2018

El dia 14 de setembre comença el nou curs acadèmic 2017-2018 ESO i Batxillerat. L’horari serà el següent:
L’alumnat de 1r d’ESO començarà a les 10.00 hores fins a les 12.00 hores.
L’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO començarà a les 10.30 hores.
L’alumnat de 1r i… Llegeix més»