Curs d’esquí

La setmana del 15 al 19 de gener, i per tercer any els alumnes de 1r CFGS AAFE, van anar a Vall Nord (Andorra) per tal de fer el  Curs d’Esquí (Esports d’hivern) inclòs dintre del Crèdit 1 de Jocs, conjuntament amb el centre INS Pons d’Icart per tal d’abaratir costos. La setmana va ser molt productiva tant per l’alumnat com pel professorat (que va poder compartir experiències educatives i de currículum amb un altre cicle superior d’esports de Cantabria que també feia aquesta activitat).

Tots els alumnes van millorar el seu nivell de forma progressiva durant tota la setmana i van augmentar la seva motivació i interès vers l’esport i la seva pròpia superació, que es va veure reforçada amb activitats d’animació a l’hotel en forma de representacions davant la resta de grups i clients. Tot un espectacle on vam poder gaudir tots plegats.

VIU L’ESPORT!!!!