LANGUAGE FESTIVAL. UN ACTE EN 17 LLENGÜES

jornadesanglesDia i hora: dimarts dia 17 a les 19:00

Lloc: Sala d’actes del Centre de Lectura de Reus

Es farà el Recital de poesia en 17 llengües a càrrec dels alumnes de l’Institut.

L’acte s’obre al públic en general després de l’èxit de la primera edició celebrada en el context del segon Language Festival, celebrat els dies 17 i 18 de març d’aquest curs. La intenció d’aquest festival és apropar les llengües,
especialment l’anglès, a l’alumnat des d’una visió més lúdico-cultural: organitzem xerrades, singalong, balls … Un equip interdisciplinar de professores (de llengües i ciències) ha coordinat les jornades.
Enguany, l’acte central del festival ha estat un recital de poesia en 17 llengües estrangeres diferents, aprofitant la diversitat cultural i lingüística del nostre centre. Treballem perquè aquesta diversitat sigui un valor afegit .
Hi tots esteu convidats.