Felicitats Marina!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La Marina Sanz, alumna del nostre institut, ha guanyat el premi del  Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili pel treball de recerca de Batxillerat.

El treball de la Marina, que porta el títol de “La ciència de Harry Potter”, explica com els fenòmens aparentment màgics que apareixen a les pel·lícules del famós bruixot poden tenir explicació en el món de la ciència.

Podria existir un Hipogrif i, en tal cas, podria volar? Hermione, la bruixa amiga de Harry Potter podria ser filla de muggles? Seria possible volar amb una escombra? Existeix alguna manera de fer-se invisible, de manera semblant a la capa d’invisibilitat? Es poden fer flames de colors amb una vareta? Podria arribar a existir un gegant de les dimensions d’en Hagrid?

Aquestes i altres qüestions són contestades en el treball, que ha estat tutoritzat per les professores Yolanda Lizano i Montse Vidal.

El dia 8 d’octubre es va celebrar l’acte d’entrega del premi al Teatre Bartrina de Reus. Els alumnes van rebre el premi de mans de diverses personalitats i posteriorment van fer una breu exposició dels seus treballs per al públic assistent. La Marina va ser felicitada per les seves habilitats comunicatives.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *