VOLEIBOL A LA PLATJA DE SALOU

El passat 21 de març, els alumnes de 3er de ESO vam anar d’excursió a la platja de Salou a jugar a voleibol. És evident que aquest tipus de sortides són essencials per a nosaltres ja que podem fer activitat física alhora que gaudim del joc.

De bon matí, els alumnes i uns quants professors vam anar caminant fins a la platja de Salou on ens esperaven els alumnes del cicle d’activitats fisicoesportives. Ens van repartir en grups de 5, vam escalfar amb un joc de passar la pilota al company mentre corríem en cercle. Vam agafar confiança i ens van motivar per guanyar el torneig de voleibol.

A continuació, cada equip es va posicionar a la pista corresponent i vam començar a jugar. Vam jugar uns quants partits, tots contra tots. Va haver-hi una semifinal i després, la final. El meu equip va guanyar, però realment no va importar perquè la realitat és que tots ens vam divertir molt. Finalment, vam tornar a l’institut amb autobús amb moltes anècdotes per explicar.

Des del meu punt de vista, aquesta excursió és de les millors que fem a l’Institut Josep Tapiró i espero fer-ne una de semblant l’any vinent.

Íngrid Gómez 3r B