Jornada #DMRBTKTGN

El passat 15 de juny de 2016 vam participar a la Jornada #DMRBTKTGN (Trobada d’Intercanvi d’Experiències de robòtica educativa, la programació i els dispositius mòbils).
L’objectiu principal d’aquesta jornada era mostrar els projectes de robòtica educativa desenvolupats a les aules, així com donar l’oportunitat als alumnes d’exposar com s’ha desenvolupat el procés de creació de diversos projectes i, finalment, poder compartir les seves habilitats mitjançant tallers temàtics oberts a tot el públic.

El nostre institut va estar present a la sala EXPO on els alumnes de  1r d’ESO Anastasiya Audiyuk, Ismael Adejumo,i Julia Besó Garcia van mostrar Com hem treballat la programació i la robòtica a 1r d’ESO, i els alumnes Alin Enrique Nascutiu i Emilian Iordache, també de 1r d’ESO, com Aprenem a programar Scratch a través de videojocs.

Ademés les alumnes Wahiba Abouch i Khawla Boutaybi  van fer una presentació a la sala MAKING OFF explicant al públic assistent com Programem un robot mbot per què faci una “pijama party”.

Va ser una bona experiència i una oportunitat de compartir el que havíem treballat durant el curs amb alumnes d’altres instituts.