ESTIUEGEM?

Ja que queda poc temps per l’estiu, hem decidit mostrar-te diferents maneres de passar les vacances i sense rascar-te la butxaca. Hem buscat a la pàgina de l’Ajuntament i hem trobat això.

CASALS

Casal de lleure: Organitzat per AEG Ben Enllà al Col·legi La Salle.

Un casal de conte!:  Organitzat per l’Esplai Fem-nos Amics a l’Escola General Prim.

Casal Vitxeta i Acció: Organitzat per l’AMPA Vitxeta a l’Escola La Vitxeta.

Casal Joan Rebull: Organitzat per l’AMPA Joan Rebull a l’Escola Joan Rebull.

Casal Pi del Burgar: Organitzat per l’AMPA Pi del Burgar a l’Institut Escola Pi del Burgar.

MONUMENTS I LLOCS HISTÒRICS PER VISITAR

Si passeges per Reus i no saps què fer, pots passar per la Casa Navàs, un monument emblemàtic de la ciutat i que atrau molts turistes. Va ser projectada per l’arquitecte Lluís Domènech i Muntaner.
índex

Si tens gana i busques un restaurant, et recomanem que passis per la plaça del Mercadal, on trobaràs una gran quantitat de restaurants amb molt bon preu i amb bon menjar.
mercadal

I finalment, si vols passar una gran tarda de teatre pots anar a la plaça del Prim, al teatre Fortuny, a gaudir d’una gran obra de teatre amb els millors actors del país.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *