pujadobiblio_1

La biblioteca del centre és un espai multidisciplinari ubicat a la planta baixa, adequat per a l’estudi i per al treball individual i grupal.

Disposa d’un ampli fons bibliogràfic (més de 5.000 volums catalogats), compost per obres de consulta general i especialitzada; literatura universal i juvenil, treballs de recerca; vídeos, DVD i un ampli equipament informàtic. La biblioteca, a més, col·labora amb els departaments didàctics en la dinamització d’activitats al voltant de la lectura i de la recerca. Es realitza assessorament a l’alumnat i al professorat (a partir de les activitats formatives i altres activitats).

Els usuaris poden consultar el catàleg per internet a través del programa ePèrgam i demanar-ho en préstec al correu electrònic: bibliotecapla@insjpla.cat. Tota la comunitat educativa pot demanar documents en préstec: els treballadors del centre, els estudiants i també les famílies, que poden dur a terme aquest tràmit a través dels seus fills i filles.

El blog:

Per a més informació es pot consultar també el blog de la biblioteca on es parla de fons, novetats, recomanacions de llibres, activitats i informació que arriba al centre (principalment de les biblioteques públiques).

Horari de la biblioteca:

De dilluns a divendres: d’11:00 a 11:30 h (esbarjo)

De dilluns a dijous: de 15:00 a 17:00 h (migdia)

Normes bàsiques:

La biblioteca és un servei públic obert a tota la comunitat educativa de l’INS Josep Pla, en els dies i els horaris establerts. La biblioteca, en general, i les activitats que s’hi organitzen, tenen un aforament limitat. El personal de la biblioteca té potestat per limitar l’entrada en el cas que se superi aquesta capacitat.

Aquestes són les normes principals pels usuaris de la biblioteca:
– L’alumnat ha d’estudiar i treballar en silenci.
– Cal respectar i seguir en tot moment les indicacions de la persona responsable de la biblioteca.
– Cal respectar el mobiliari i el material.
– Està completament prohibit menjar o beure a la biblioteca.
– La biblioteca no es fa responsable dels objectes personals dels usuaris. Els objectes de valor trobats a la biblioteca es portaran a consergeria.
– No es pot entrar a la biblioteca amb animals, excepte amb gossos d’assistència.