Treballs de síntesi

Treball de síntesi de 1r d’ESO

Com a centre d’interès del treball de síntesi de 1r d’ESO hem escollit els nostres barris: Horta i Nou Barris. Pensem que és important que l’alumnat conegui el lloc on viu: la seva història, les seves característiques geogràfiques, les institucions que formen el seu teixit social, l’urbanisme, etc. Aquest treball es realitza la última setmana de curs amb la metodologia del treball per projectes.

Treball de síntesi de 2n d’ESO

El treball de síntesi de 2n d’ESO es  realitza a final de curs a la Cerdanya durant tres dies i dues nits. Es treballa el coneixement històric i geogràfic de la Cerdanya, es visiten la ciutat de la Seu d’Urgell i els búnquers de Martinet i es fan activitats esportives (rafting, orientació en anglès, circuit d’aventura, kin ball i scootering).

Treball de síntesi de 3r d’ESO

El treball de síntesi de 3r d’ESO consisteix en l’estudi del riu Llobregat. En les activitats que es desenvolupen al llarg del treball, s’estudien  les colònies industrials tèxtils i la desembocadura del riu, on el treball es centra en l’estudi de la vegetació i la fauna de la reserva natural Remolar-Filipines. Durant els dies en que es duu a terme el treball de síntesi, l’alumnat realitza dues sortides; una a la Colònia Vidal  i l’altra al Delta del Llobregat.