Fem Matemàtiques 2024

El dijous passat un grup format per quatre alumnes de 2n d’ESO va participar en el Fem Mates Sabadell, un concurs organitzat per la Fundació Bosch i Cardellach que té per objectiu promoure entre l’alumnat de secundària el gust i l’interès per les matemàtiques.

D’entre tots els centres participants, l’Institut Jonqueres va quedar en 3ª posició, gràcies a la Naia, la Julia, la Irene i el Carlos. Enhorabona, campions!!!

Carnestoltes 2024

Any rere any l’alumnat del Jonqueres se supera amb noves disfresses i coreografies. Alerta, que no només és l’alumnat. Enguany el professorat s’hi ha sumat amb una proposta ben… peculiar!!! Els reconeixereu?

Més fotografies >> aquí

Mentoria Juvenil

Ja són set cursos de Mentoria!
Un curs més l’Institut Jonqueres participa en el projecte de l’Ajuntament de Sabadell gestionat per la Fundació Camins de Mentoria Juvenil.
12 alumnes del nostre centre poden gaudir fent activitats culturals i lúdiques acompanyats per un mentor o mentora.

• Llegeix més»

Coneixement d’Oficis

El programa Coneixement d’Oficis és un projecte que gestiona l’Ajuntament de Sabadell amb col·laboració de diferents gremis i associacions empresarials, adreçat a alumnes de 2n cicle de l’ESO.
El projecte dona suport a joves en l’elecció del seu itinerari professional apropant-los a la pràctica de diferents… Llegeix més»

Esmorzars literaris

Aquest trimestre, a la Biblioteca del Jonqueres s’han realitzat tres Esmorzars literaris, les obres dels quals han estat: La porta dels tres panys una novel·la de divulgació científica  adreçada a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de Sónia Fernández;  Bajarse al moro, una peça teatral … Llegeix més»

Problemes a l’Esprint 2023

Un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO, que gaudeix amb els reptes matemàtics, participa en el concurs Problemes a l’Esprint que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques, enguany en col·laboració amb el Museu de les Matemàtiques de Catalunya. Es tracta d’una activitat col·laborativa on l’alumnat, organitzat en quatre equips, resol una sèrie de problemes en línia. A banda de la correcció de les solucions, el temps és un factor decisiu per a la classificació final, d’aquí la denominació “a l’esprint”.