Visita dels alumnes de 2n de GAJ a l’arxiu comarcal del Garraf

Divendres passat, les alumnes de 2n, del Cicle Formatiu d’Administratiu en l’àmbit jurídic, van poder fer una sortida a l’Arxiu Comarcal del Garraf, ubicat al Castell de la Geltrú. Les mateixes alumnes van qualificar la visita, d’una hora i mitja de durada, com a molt interessant, tant en el vessant històric, descobrint documents significativament antics de la nostra ciutat; com pel vessant administratiu, relacionat amb els continguts apresos. Les alumnes van poder examinar documents de segles passats i van fer un repàs a la història de la nostra població amb maquetes i fotografies d’arxiu. El seu director, Rafel Mestres va ser l´amfitrió perfecte per acompanyar-les amb el seu bon tarannà i sobretot els seus amplis coneixements històrics.