Un logo per a l’AMPA

TITOL LOGO

BASES DEL CONCURS DE DISSENY DEL LOGOTIP PER A L’AMPA DE L’INSTITUT JOAQUIM MIR

1. Poden participar-hi tots els alumnes matriculats al centre, els pares i mares membres de l’associació, els membres de l’equip docent, el personal d’administració i serveis, i els ex-alumnes del centre.
  2. Per participar al concurs caldrà dissenyar un logotip per a l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Joaquim Mir. La participació en el concurs pressuposa l’acceptació d’aquestes bases.
  3. La dotació del premi pel guanyador del concurs és de 150 €. També es concediran 3 accèssits gratificats amb 80 € en els nivells següents:
  • ESO
  • Batxillerat i cicles
  • Resta de la comunitat educativa i ex-alumnes
  1. Cada participant podrà presentar les propostes que vulgui.
  2. Característiques del logotip:
  • El format és lliure, quadrat, rectangular, circular, etc.
  • Color: dues tintes planes (recomanat)
  • El text “AMPA INS Joaquim Mir”. (imprescindible)
  • Una imatge o dibuix que sigui fàcilment recognoscible i identificable per la comunitat educativa del centre (recomanable)
  • Una imatge o dibuix que tingui a veure amb el nom, amb la seva història, etc. (recomanable)
  • El logotip ha de ser estàtic (sense animacions, Flash, etc.)
  • El logotip ha de ser original i inèdit i no pot contenir imatges o fragments provinents de tercers. L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Joaquim Mir no es responsabilitzarà, en cap cas, de la utilització d’imatges o fragments d’altres autors.
  1. Per participar en el concurs, l’autor/a haurà de:
  • Lliurar el logotip a L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Joaquim Mir, en un suport rígid tipus cartolina mida Din A-4, amb la referència “Concurs logotip AMPA”. El treball ha d’anar signat amb pseudònim o lema.
  • Si es presenten dos treballs o més amb el mateix lema, els organitzadors els diferenciaran amb un número afegit al darrere del lema.
  • Lliurar també el logotip en suport informàtic. La mida mínima d’un dels dos costats serà de 800 píxels (l’amplada o la llargada).La grandària màxima del fitxer serà de 1MB. El logotip pot crear-se amb el software que vulgui l’autor/a, però s’haurà de donar en format JPG.
  • S’hauran de presentar dos sobres tancats amb el lema o pseudònim escrit a la part exterior. En el primer sobre cal posar-hi el logotip, i en el segon les dades personals (nom, adreça, núm. de telèfon i/o adreça de correu electrònic).
  1. Selecció del logotip guanyador i dels accèssits:
  • El jurat serà el presidit per la Sra. Cristina Forgas, presidenta de l’AMPA de l’INS Joaquim Mir, i estarà format, a més, per les persones següents:

Sra. Isabel Fort, directora de l’INS Joaquim Mir

Sra. Olga Vall, cap del Dept. d’Expressió de l’INS Joaquim Mir

Sra. Mayte Martín, representant de l’AMPA

Sra. Isabel Martínez, professora d’Història de l’Art de l’INS Joaquim Mir

Sra. Eva Aguado, professora de Visual i Plàstica de l’INS Joaquim Mir

• L’autor/a del logotip guanyador pel fet de participar en cedeix tots els drets d’ús i de propietat a L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Joaquim Mir.
  • L’original guanyador quedarà en poder de L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Joaquim Mir.
  • Els originals no premiats quedaran en dipòsit per a una exposició al mateix institut. Els originals que no es retirin en un termini de 30 dies de finalitzada l’exposició quedaran com a propietat de l’AMPA.
  1. Dates:
  • Lliurament dels sobres amb els logotips i les dades: des del dia 9 de maig fins el dia 9 de juny  de 2017.
  • Els sobres s’hauran de lliurar a secretaria.
  • El dia 21 de juny de 2017 sortirà publicada la llista dels finalistes.
  • El lliurament dels premis es farà el dia 27 de juny de 2017.
  1. La junta directiva i L’AMPA es reserven el dret de descartar logotips per diverses raons (connotacions diverses, incoherència, etc.) i s’informarà a l’autor/a de la seva retirada.
  2. El jurat es reserva el dret de declarar el premi desert.
  3. El jurat podrà, d’acord amb l’autor/a del logotip guanyador, fer els retocs tècnics necessaris per poder reproduir-lo de manera correcta.
  4. L’organització es reserva el dret de resoldre qualsevol situació no contemplada en aquestes bases.

Associació de Mares i Pares  d’Alumnes de l’INS Joaquim Mir

Vilanova i la Geltrú, 18 d’abril de 2017