Taller de reciclatge de paper a 3r d’ESO amb la Fundació AMPANS

El passat 24 d’abril, vam tornar a rebre la visita del professorat i els treballadors de la Fundació Ampans, que van fer uns tallers de reciclatge de paper per als alumnes de 3r d’ESO.  La Fundació Ampans està ubicada a la comarca del Bages i es dedica a promoure l’educació, la qualitat de vida i la inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual i malalties mentals. Gestiona centres, serveis i programes de recolzament per a aquestes persones i ha rebut diferents premis i reconeixements a nivell autonòmic i estatal. També han estat reconeguts per la seva tasca a favor del medi ambient. Durant la visita en concret, els treballadors ens van explicar com era el seu dia a dia i ens van fer una demostració d’un taller de fabricació de paper reciclat. Els nostres alumnes van poder fer-se un punt de llibre amb els materials que havien portat des de la Fundació. Pensem que és una de les activitats més educatives que oferim als alumnes, ja que veuen com persones de les quals podríem arribar a pensar que no serien capaces d’entrar als circuits educatius i laborals poden perfectament, amb un mínim recolzament, estar integrats en la nostra societat. Agraïm molt a la Fundació Ampans  la voluntat de venir fins al nostre institut durant tots aquests cursos i esperem tornar-los a rebre el proper curs.