Premi Menjallibres

El dimecres 9 de maig els alumnes que han participat enguany al  Premi Menjallibres van anar a l’acte de cloenda, a l’Auditori Eduard Toldrà.  Després d’haver llegit els tres llibres seleccionats -Wolfgang, de la Laia Aguilar; Selfies al cementiri, de la Maria Carme Roca; i L’expedició del Doctor Balmis, de la Maria Solar-, van votar online quina novel·la creien es mereixia ser la guanyadora.

Així doncs, tots els centres d’ensenyament secundari de Vilanova i la Geltrú ens vam reunir per saber el resultat de les votacions i entregar el premi a l’autora afortunada. Primer es van passar els booktrailers que alguns alumnes havien realitzat de les obres i que també van tenir premi. Estaven molt ben fets i ens va sorprendre la seva originalitat.

Finalment, es va atorgar el Premi Menjallibres a la Laia Aguilar, l’autora de Wolfgang.

Després de l’acte, les escriptores van firmar els seus llibres i vam poder xerrar amb elles.

Ha estat una molt bona experiència lectora, i ja estem preparant el pròxim Premi Menjallibres. Tres alumnes de tercer d’ESO del nostre institut, La Layza Fernándes , la Lydia Carrera i la Yolanda Martín formen part de la comissió que decidirà les tres lectures que es llegiran el proper curs. Estem molt engrescats i amb ganes de repetir!