Guarniment de carrers per Carnestoltes

Escoles, instituts, entitats diverses… una gran quantitat de gent s’implica cada any per a deixar els carrers de la vila ben guarnits quan arriba el Carnaval. Enguany, des del Mir, també hi hem posat el nostre granet de sorra i ens ha tocat engalanar un tram del carrer Sant Joan. Ha quedat maco, maco… i sobre tot hem xalat molt.

Moltes gràcies a totes les col·laboradores: a l’Olga, per les seves idees tan originals i per ser la primera a l’hora d’arremangar-se; a la Remei i la Cristina, pel suport logístic i per implicar-hi tants alumnes; a la Mari i la Marina, per comandar la nau vent en popa i encarar-se a qualsevol tempesta. I per acabar, una menció especial per als alumnes de l’aula cívica, que, a més de dedicar-hi moltes hores, van empènyer incansablement la bastida de tres metres havent de desafiar el fred, la pluja, el vent, el vertigen i fins i tot algun conductor malcarat. Els carrers seran sempre vostres!

La idea per als guarniments d’aquest any va néixer d’una campanya de recollida d’envasos i altres residus que la comissió ambiental de l’institut va engegar abans de les festes de Nadal i que va tenir molt bona resposta. Tot aquest material ha estat reutilitzat posteriorment per a l’elaboració dels guarniments. Ecodelegades i ecodelegats, gràcies per aportar tan bones idees!