Gestió Administrativa Àmbit Jurídic

Imagen 1

DURADA: 2.000 hores
GRAU: CFGM
FAMÍLIA: ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ
HORARI: TARDES
TITULACIÓ D’ACCÉS MÍNIMA: ESO O EQUIVALENTS


QUÈ S’ESTUDIA EN AQUEST CICLE?

Mòdul 1: Comunicació empresarial i atenció al client (132 hores)
Mòdul 2: Operacions administratives de compravenda (99 hores)
Mòdul 3: Operacions administratives de recursos humans (99 hores)
Mòdul 4: Operacions auxiliars de gestió de tresoreria (99 hores)
Mòdul 5: Tècnica comptable (99 hores)
Mòdul 6: Tractament de la documentació comptable (99 hores)
Mòdul 7: Tractament informàtic de la informació (198 hores)
Mòdul 8: Operacions administratives de suport (66 hores)
Mòdul 9: Anglès (99 hores)
Mòdul 10: Empresa i administració (165 hores)
Mòdul 11: Empresa a l’aula (99 hores)
Mòdul 12: Formació i orientació laboral (99 hores)
Mòdul 13: Formació en centres de treball (350 hores)
Mòdul 14: Organització i estructura de l’àmbit jurídic i judicial (165 hores)
Mòdul 15: Tramitació processal i auxili judicial (132 hores)

QUÈ SAP FER AQUEST/A PROFESSIONAL?

  • Exercir funcions de suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal. També porta a terme tasques de suport a clients en empreses públiques o privades.

  • L’orientació cap a l’àmbit jurídic capacita per a la realització de les activitats de suport administratiu en l’àmbit jurídic privat i per a les activitats de tramitació processal i administrativa de l’Administració de Justícia de Catalunya.

DE QUÈ POT TREBALLAR?

  • Auxiliar administratiu o auxiliar administrativa

  • Ajudant/a d’oficina

  • Auxiliar administratiu o auxiliar administrativa de cobraments i pagaments

  • Administratiu/va comercial

  • Auxiliar administratiu o auxiliar administrativa de gestió personal

  • Auxiliar administratiu o auxiliar administrativa de les administracions públiques

  • Recepcionista

  • Empleat/a d’atenció al públic

  • Empleat/a de tresoreria

  • Empleat/a en mitjans de pagament

  • Auxiliar administratiu o auxiliar administrativa del sector jurídic privat

  • Auxili judicial

  • Tramitador/a processal i administratiu/va

QUINES SÓN LES RAONS PER ESTUDIAR GESTIÓ ADMINISTRATIVA D’ÀMBIT JURÍDIC?

  • Perquè sempre han estat necessàries les tasques administratives en qualsevol sector econòmic, no només en el món de l’empresa sinó també en sectors serveis (escoles, advocats, metges, bancs, comerços de qualsevol tipus, …)

  • Perquè les tasques administratives de recolzament són necessàries en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer, fiscal, etc. tant en l’àmbit públic (oposicions) com privat.

  • Perquè la correcta atenció al client/usuari és imprescindible per a la supervivència d’un negoci.

  • Perquè hi ha una gran demanda de professionals en aquest àmbit.

  • Perquè aquesta titulació és un mèrit afegit per accedir a la borsa de treball del Departament de Justícia o presentar-se a les seves oposicions.

QUINES SÓN LES RAONS PER ESTUDIAR AMB NOSALTRES GESTIÓ ADMINISTRATIVA ÀMBIT JURÍDIC?

  • Amb un sol cicle obtindràs una doble titulació: el títol de Tècnic en Gestió Administrativa i una certificació d’especialització en àmbit jurídic emesa pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, certificació que és un mèrit a les oposicions al propi Departament de Justícia i a la seva borsa d’interins.

  • Som un del pocs centres a Catalunya que oferim un currículum complimentat amb l’aprenentatge de tasques administratives de suport en l’àmbit jurídic privat (advocats, graduats socials, procuradors, notaris) i en l’àmbit públic de l’Administració de Justícia a Catalunya.

  • Xerrades de professionals que treballen en diferents sectors empresarials.

  • Visites professionalitzadores que amplien els continguts curriculars.

  • Professorat constantment actualitzats en el sector.

  • Un tutor que t’ajudarà a construir el teu currículum segons els teus interessos, que t’orientarà i t’acompanyarà en el procés acadèmic i personal.

COM SERAN LES PRÀCTIQUES?

Durada FCT: 350 hores, repartides en:

  • 250h. en dependències d’un organisme públic de Justícia de la Generalitat de Catalunya (sector públic)

  • 100h. en despatxos i gabinets d’advocats. (sector privat)

PLA D’ACTIVITATS DE LES PRÀCTIQUES:

  • Relacionades amb la recepció, l’organització i la transmissió de la informació i la comunicació a l’empresa, el sistemes d’arxiu i els registres.

  • Relacionades amb l’atenció als clients/usuaris.

  • Relacionades amb les àrees de aprovisionament i emmagatzematge.

  • Relacionades amb el suport a l’àrea de recursos humans.

  • Relacionades amb l’àrea comercial.

  • Relacionades amb l’àrea comptable i fiscal.

  • Relacionades amb el suport a l’àrea financera i/o d’assegurances.

  • Relacionades amb el suport administratiu a equips de treball.

  • Relacionades amb serveis prestats en els Registres Públics.

  • Relacionades amb el coneixement de l’oficina judicial/fiscalia.

     

 

Document informatiu