BREAKING NEWS FROM LONDON

Dimarts, 21. Els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat que han anat de viatge a Anglaterra arriben a l’aeroport de Gatwick. Han sortit amb hora i mitja de retard, però el viatge ha anat molt bé. Diuen que fa sol, però també fred (8 º C).

Dimecres, 22Matí. Visita al British Museum i dinar a Covent Garden. Passejada pel West -End.

16h. Activitat sorpresa! Assistir a la representació del musical Wicked al teatre Apollo Victoria.

17h. Mòbils apagats dins l’espectacle. Degut a la “insistència” del seu mòbil, la Lula surt de la sala i s’assabenta del que ha passat.

17.45h. Mentre dura la mitja part, els alumnes es comuniquen amb les famílies.

18.30h. Foto que prova que tots estan safe and sound (sans i estalvis)

20h. Arriben a New Eltham, només una mica més tard del previst.

Dijous 23. Tot segons el previst, matí al Natural History Museum, potser passejada per Harrods i Hyde Park, i a la tarda, Madame Tussaud Wax Museum.

Les autoritats han informat als professors que la zona és segura i no hi ha motiu per alterar el programa del viatge.

Seguirem informant.

img-20170322-wa0008

Proves anuals per a completar els Ensenyaments d’ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.
Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció: del 2 al 15 de febrer de 2017.
Admesos i calendari proves:

1. ALUMNES ADMESOS:
  2. X7595158Y
  3. A01047586
  1. CALENDARI PROVES:… Llegeix més»