Taller d’Spiribol a 1r i 2n d’ESO

Spiribol

El proper dimarts 15 de desembre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO realitzaran un taller de SPIRIBOL al nostre centre organitzat pel departament d’Educació Física.

El Spiribol és un nou joc de pales inventat a Granada i que, cada any, va tenint més practicants. Aquest taller consisteix en donar a conèixer, ensenyar i practicar aquest joc de pales a l’alumnat del nostre centre durant la seva hora d’Educació Física. El taller el portarà a terme un monitor de Spiribol a Catalunya (Departament de Formació, Activitat Física i Valors) amb el material necessari per desenvolupar l’activitat.

L’horari del taller serà:

– 9:15h.: 1r ESO A

– 10:15h.: 1r ESO B + 2n ESO A

– 11:15h.: 1r ESO C + 2n ESO B

1. Retroenllaç: Taller d’Spiribol a 1r i 2n d’ESO |...