EL GRUP DE TEATRE DEL JOAN MERCADER

FOTO TEATRE

El GRUP DE TEATRE DEL JOAN MERCADER

El grup de l’extraescolar de teatre de l’INS d’enguany està format per vint alumnes de diferents edats des de primer d’ESO a segon de BATXILLERAT, dirigits per l’actriu Tàtels Perez que des de fa dotze anys, ensenya teatre al centre. Des del primer divendres del mes d’octubre i fins a finals de maig es troben a les instal·lacions del centre per realitzar l’activitat i preparar l’obra de teatre que representen a final de curs. Es tracta d’un grup molt divers perquè són d’edats diferents, però a la vegada molt compenetrat en el que els més veterans cuiden dels més joves.

TEATRE ALICIA

El dimarts 23 de maig  els alumnes de l’extraescolar de teatre  faran dues representacions de l’obra  treba-llada durant el curs: ”ALÍCIA“ a l’Ateneu Igualadí, una primera representació al matí en la que hi assitiran la resta d’alum-nes del centre i professorat de l’INS i una segona per la tarda a partir de les 20h oberta  a fami-liars i amics.
La decoració i vestuari  va a càrrec  del mateix grup que amb pocs recursos i amb moltes ganes i molt d’enginy preparen l’atrezzo de manera que tot i ser teatre escolar amateur no té res d’envejar al professional.
Són moltes les ganes i il·lusio que fan que l’espectador pugui gaudir de l’espectacle. Cal dir també, que la Tàtels la professora directora i actriu de professió, té l’encant i capacitat de conduir el grup de tal manera que els fa sentir especials: “petits grans actors”

Concurs NanoEduca 2017

Els alumnes de 3r d’ESO del nostre INS participen en el programa NanoEduca, patrocinat simultàniament per les Universitats UB, UAB i pel Centre de Recursos per a professors de Ciències (CESIRE-CEDEC) de la Generalitat de Catalunya.

El programa consisteix en tres parts. Una primera en que… Llegeix més»

Working on Classical Conditioning in Sociology and Psychology

Before the Easter break students, from our 2nd Batx Sociology and Psychology elective subject focused on a learning process named “classical conditioning”, discovered by the russian psychologist Ivan Pavlov.
All students were put into groups of 4/5 and were given a cartoon which illustrated the four… Llegeix més»