Departament d'Ensenyament XTEC

Institut Joan Fuster

Dep. Ensenyament

Prova per obtenir el certificat de formació instrumental
Qualificacions provisionals (segona convocatòria)

Disposicions en tràmit
Edicte pel qual se sotmeten a informació pública tres projectes d'ordre en tràmit al Departament d'Ensenyament

Consorci EduBCN

L'Escola Virolai, guardonada amb el segon Premi Ensenyament del Cercle d'Economia
L'Escola Virolai ha estat guardonada amb el segon premi Ensenyament Fundaci? Cercle d'Economia 2016 pel seu proc?s d'innovaci? i transformaci? pedag?gica. El centre va rebre el premi en un acte que es va celebrar aquest dilluns, 2 de maig, a l'Auditori del Caixaf?rum.

Dades de l'oferta final de preinscripci? del curs 2016-2017 a Barcelona
Tal i com preveu el proc?s de preinscripci? i matr?cula, el Consell de Direcci? del Consorci d'Educaci? va aprovar el passat 25 d'abril l'oferta final de places pel curs 2016-2017. Les dades es van presentar en una roda de premsa que va tenir lloc el passat divendres, 29 d'abril, a la seu del Consorci d'Educaci?.

El Conservatori Municipal de M?sica acull la XIV Trobada de Corals d'Educaci? Infantil i Prim?ria
Durant dos dies l'auditori del Conservatori del Conservatori Municipal de M?sica va acollir la XIV Trobada de Corals d'Educaci? Infantil i Prim?ria. Hi van participar prop d'un miler d'alumnes de 22 centres de la ciutat.

11 centres de la ciutat participen en la XXII Trobada de Corals de Secund?ria
Un total de 940 alumnes de les corals d'educaci? secund?ria de 20 centres educatius de Barcelona, Girona i d'altres poblacions del Barcelon?s i del Vall?s Oriental van participar ahir en la XXII Trobada de Corals d'Educaci? Secund?ria que es va celebrar a l'auditori AXA de l'Illa Diagonal.

Els Premis Baldiri Reixac 2015-2016 guardonen quatre escoles de la ciutat
Les escoles Antaviana, Vedruna Immaculada, Roig Tes?lia i Jesu?tes Poble Sec Col?legi Sant Pere Claver han estat guardonades als XXVIII Premis Baldiri Reixac juntament amb els treballs de 17 alumnes d'altres centres i una professora de la ciutat. El proper 9 de maig rebran el premi de mans del president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, en un acte oficial que es celebrar? al Palau de la Generalitat.

Preinscripció BATXILLERAT curs 2016-17

Termini per presentar la sol·licitud: del 18 al 25 de maig de 2016

Reunió informativa: 10 de maig, 18:00h

Jornada Spiriball

Enviada per admin el 04/Mai/2016 - 15:57

Els alumnes de l'institut practicant el spiribol, un esport alternatiu de raqueta i pala i es caracteritza perquè es pot jugar en qualsevol supefície de joc (asfalt, gimnàs, etc.) com amb els alumnes que poden jugar simultàneament. L'objectiu és enrotllar per complet la pilota en el màstil i guanya aquell que ho fa primerament.

Taller de navegació al Consorci El Far

Enviada per mpere267 el 04/Mai/2016 - 00:37

Seguint la línea pedagógica del centre, els alumnes de 3rD estem treballant de forma transversal les matèries d’Educació Física, Català, Castellà, Tecnologia i Ciències Socials.

Per mitjà de l’aprenentatge de les tècniques de navegació tradicional els nostres alumnes aprenen a conviure en un vaixell, a col.laborar i treballar en grup alhora que s’acosten a la cultura del mar des de diferents àmbits.

Estem aprenent  a navegar amb un vaixell tradicional,  a llegir les cartes nàutiques,  a utilizar programes informàtics per planificar una ruta marítima, a fer nusos, a reparar una vela, a seguir un protocol d’emergència en cas d’accident, a utilizar un ràdiotransmissor (VHF) amb l’ús de l’alfabet internacional i també hem anat a les drassanes i hem vist de què estan fets els vaixells, com es reparen així com el funcionament de les diferents eines per treballar la fusta i el metall. I encara ens queden algunes sessions!

Parelles lingüístiques

Enviada per admin el 29/Abr/2016 - 16:51

El dia 4 d´abril vam encetar una activitat nova al centre: les parelles lingüístiques. Es realitzarà un cop per setmana fins al 30 de maig i consisteix a reunir, per establir converses informals, un alumne nouvingut de l´aula d´acollida amb un alumne català, perquè els primers practiquin la llengua oral i la desvinculin del context acadèmic. Els segons fan el paper de professors i això els ajuda a analitzar la llengua pròpia des d´un enfocament diferent. Els alumnes participants es troben a l´hora del pati a la sala d´usos múltiples i segueixen un guió pautat sobre un tema, un de diferent cada setmana, pertanyents als àmbits temàtics propis del primer nivell d´aprenentatge del català com a llengua estrangera.

Jornades Esportives 2016

Enviada per admin el 29/Abr/2016 - 16:47

El passat 17 d'abril es van celebrar les tradicionals Jornades Esportives al Institut Joan Fuster. En el següent enllaç, podem veure un resum de les mateixes.

Sant Jordi 2016

Enviada per admin el 29/Abr/2016 - 15:34

A continuació podeu veure un recull fotogràfic realitzat per Sant Jordi:

24 d’abril de 2016
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Calendari Escolar 2015-2016

Accessos directes