JORNADA DE NADAL

Un cop més hem acomiadat el trimestre tots plegats, fent esport (Shootball) i jugant a jocs de taula.  Aquest any els alumnes de l’optativa Som-hi han organitzat un esmorzar solidari per recaptar fons i col·laborar amb l’ONG Pro Activa Open Arms i així reivindicar l’immobilisme… Llegeix més»

PESSEBRE DE NADAL

L’Associació de Veïns de Navas ha realitzat aquest diumenge passat (17 de desembre de 2017), un pessebre vivent en el que hi ha col·laborat el professorat de Visual i Plàstica de l’INS Joan Fuster.
Hem realitzat el pessebre i la figura del caganer.

Llegeix més»

SANTA CECÍLIA PER PRIMÀRIA

Com ja és tradició repetim un fragment del nostre concert convidant als alumnes de 6è de primària de les escoles adscrites a l’Institut Joan Fuster: l’Escola Antoni Balmanya, l’Escola El Sagrer, l’Escola Emili Juncadella, l’Escola l’Estel, l’Escola Octavio Paz i l’Escola Pompeu Fabra.
Cal destacar la… Llegeix més»