Viatge a Itàlia

La sortida de final d’etapa per a l’alumnat de 4t d’ESO que es realitza a Itàlia s’inicia l’1 de juny i s’acaba el 9 de juny. Visiten llocs i ciutats tan emblemàtiques com Florència, Pisa, Siena, Roma i Ciutat del Vaticà, amb un programa ben complet i ben atapeït: full de ruta, resum del viatge, dossier. L’alumnat que no hi va, està OBLIGAT a venir a l’Institut perquè, malgrat el viatge, les classes es mantenen i el ritme acadèmic segueix amb total i absoluta normalitat. Us volem explicitar expressament que, malgrat el viatge, NO hi ha aturada de classes, NO hi ha festa a l’institut. El professorat tutor i la resta de professores i professors seran extremadament rigorosos en el control de l’assistència dels alumnes a classe al llarg d’aquesta setmana. Bon viatge a tothom!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *