Trobada de projectes de tecnologies creatives i robòtica

L’Institut participa en la Trobada de projectes de tecnologies creatives i robòtica que es celebra al Cosmocaixa el 17 de febrer. El programa de Formació amb Tecnologies Creatives és un programa d’aprenentatge col·laboratiu dissenyat per a escoles que vulguin incorporar tecnologia emergent als seus cursos existents de tecnologia, i migrar d’un modelo d’ensenyament tradicional a un model basat en projectes i experiments.

Les tecnologies creatives cada cop estan més presents a les escoles, amb l’objectiu de motivar els estudiants i proporcionar noves eines per a l’aprenentatge de la tecnologia.

En la mostra d’enguany, hom pot descobrir l’enginy i la creativitat de joves procedents de diferents escoles de Catalunya, entre d’ells, els del nostre Institut amb els seus projectes:

Durant les jornades, cada escola participant en el projecte disposarà d’un espai per mostrar els seu projectes, en els quals s’apliquen els seus coneixements d’electrònica, programació, construcció i encaix, que no ens deixaran indiferents i ens sorprendran per l’originalitat i la varietat. Cada estudiant tindrà la possibilitat de presentar i compartir els seus projectes amb els altres participants i amb totes les persones que s’acostin a CosmoCaixa.

El propòsit principal d’aquest esdeveniment és que tots coneguem i compartim les idees que han sorgit i mostrem una manera diferent d’acostar-nos a la tecnologia.