Taller de Cant Coral i Concert

El 23 de novembre, a l’Institut, es celebra una Jornada de Cant Coral, dividida en dues parts ben diferenciades. Al matí, Taller de Cant Coral, a càrrec de la soprano Christina Koch, per a l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO, prèviament seleccionat, que participa al Cor, a la Sala d’Actes. Es treballarà la tècnica vocal i el repertori del concert de Nadal. L’horari serà el següent:

• de 09:40 a 10:35, alumnat de S2
  • de 10:35 a 11:30, alumnat de S3
  • de 12:00 a 13:50, alumnat de S4

Al vespre, a les 20:30, també a la Sala d’Actes, Concert de Santa Cecília, a càrrec del conjunt ARÇDUO, format per Christina Koch (soprano) i Trini Mujal (piano). Hi participa el cor de veus blanques de l’Institut. Aquest Concert serà en benefici del Viatge de Final de Curs de 4t ESO.

L’objectiu de tota la Jornada és la sensibilització de l’alumnat en la pràctica del cant coral.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *