Finalistes a la II Mostra de Projectes Emprenedors d’FP a Catalunya

El Departament d’Ensenyament ens ha informat que, en relació a la II Mostra de projectes emprenedors d’FP a Catalunya, s’hi han presentat un total de 43 projectes entre grau mitjà i grau superior, dotze dels quals han estat seleccionats pel jurat per passar a la fase final. Entre aquests 12 projectes finalistes n’hi ha dos que han estat realitzats per alumnes de l’Institut Joan Brudieu:

• El projecte "Viure i jugar", realitzat per Maria Ribot Cardona, Mireia Górriz Cabana i Verónica Ruíz Martínez, del CFS Educació Infantil, tutoritzats per la professora Neus López Novau.
  • El projecte "Air Baby", realitzat per Tess Stam Cleries, Sílvia Vidal Cortina, Marina Bilbeny Ramos, Vanesa carmona Montalbo i Laia Pujol Rosdevall, del CFS Educació Infantil, tutoritzats per la professora Neus López Novau.

Aquests projectes finalistes hauran de ser exposats en públic, pels alumnes que els han elaborat, el dia que es realitza el lliurament de premis d’aquesta II Mostra, el 29 de gener a la tarda a l’edifici de Cosmocaixa, a Barcelona.

Enhorabona a totes!!!

Notícia a Pirineus TVRàdioSeuBonDia Andorra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *