Proves PISA a l’Institut

Gairebé 2.200 estudiants catalans de 52 instituts de Catalunya han començat aquest dilluns passat, les proves PISA (Programme for International Student Assessment), les avaluacions que fa l’Organització per a la Cooperació i Desenvolupament Econòmic (OCDE) per conèixer el nivell dels estudiants nascuts l’any 1999 en comprensió lectora, matemàtiques i ciència. Les últimes proves es van fer el 2012. Catalunya hi participa amb una mostra pròpia des de l’any 2003 i tot el procés es coordina des del Departament d’Ensenyament, mitjançant el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu. Enguany, l’Institut Joan Brudieu ha estat seleccionat per participar-hi, tal com ja va passar l’any 2003, i aquest passat dijous 14 de maig ha estat el dia en què es van realitzar. En aquesta ocasió les proves posen especial atenció en la competència científica i, per primer cop, els alumnes les fan amb ordinador. Els resultats no es coneixeran fins d’aquí, com a mínim, un any i mig.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *