Prova d’avaluació de quart d’ESO 2016

Els pròxims 16 i 17 de febrer l’alumnat de 4t ESO realitzarà la Prova d’Avaluació de Quart d’ESO 2016, que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera (anglès o francès), en matemàtiques i en l’àmbit cientificotecnològic. És el cinquè curs que s’aplica, ja que es va aplicar per primera vegada el curs 2011-2012.

La prova serà la mateixa per a tots els centres educatius d’educació secundària obligatòria de Catalunya. S’avaluarà si l’alumnat és capaç d’aplicar allò que ha après a l’aula en situacions de la vida quotidiana. L’alumnat disposarà de 60 minuts útils per fer cada prova, excepte en la prova de llengua estrangera i en la cientificotecnològica, en què tindrà 15 minuts més, amb aquesta distribució:

• 16 de febrer, a partir de les 08:45:
    • Llengua catalana
    • Llengua castellana
    • Matemàtiques
  • 17 de febrer, a partir de les 08:45:
    • Llengua estrangera (anglès o francès)
    • Àmbit cientificotecnològic […]

Els resultats de les proves de tots els alumnes es comunicaran al centre educatiu a partir del 11 d’abril. Les famílies rebran a continuació la informació sobre els resultats dels seus fills o filles. Les dades concretes de la prova de cada centre i de l’alumnat seran confidencials. Els resultats es tindran en compte a l’hora de valorar si l’alumnat ha superat o no el curs o l’etapa, però no seran determinants. La decisió final correspon al centre educatiu.

Informació dirigida a l’alumnat – Informació dirigida a la família – Més informació a la pàgina web del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *